środa, 12 listopada 2014

Water Marble nie byle jakie bo patriotyczne :D

Witam w poniedziałek... oooj nie, dzisiaj środa. Jaki krótki będzie tydzień.
Wczorajsze święto nakłoniło mnie do kolejnej ciekawej metody zdobienia paznokci, a jest to:






Jest to mój pierwszy raz, aż tak koszmarnie nie wyszło. Kolory narodowe, biały i czerwony. 
 Do stylizacji użyłam lakiery Golden Rose,
 biel         COLOR EXPERT 02 oraz czerwień RICH COLOR 61



Chyba wszyscy wiedzą na czym ta metoda polega? Jeśli nie to w skrócie telegraficznym:
Na wodzie kropelka po kropelce "lejemy" z pędzelka lakier, on się rozlewa tworząc unikalny wzór, możemy trochę go ulepszyć i wykałaczką w kilku ruchach nadajemy odpowiedniego charakteru.Wkładamy palec pod ten powstały wzór i pod plamę kolorowych lakierów, emalia pozostaje pięknie odbita na paznokciu.... i całych palcach :( to ten jedyny ból

Od siebie dodam, że dobrze gdy lakier jest rzadki- świeży wtedy dobrze się "rozlewa" na wodzie, biały jest już dość gesty i trochę ciężko szło. Kolejną ważną rzeczą jest aby natłuścić palce i skórki wokół paznokci wtedy lakier który osiądzie łatwiej zmyć.
Mój olejek do włosów sprawdził się idealnie :D





Kolejny mani z udziałem tej metody będzie kolorowy.

Jak się podoba? Jak na pierwszy raz chyba nie ma tragedii ;)

Do miłego :*

 

20 komentarzy:

  1. Ale cudo! Jeszcze nigdy tak nie zdobiłam paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetnie,ja kiedyś próbowałam i niestety klapa.

    OdpowiedzUsuń
  3. super Ci wyszło :D muszę wypróbować na swoich paznokciach taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielokrotnie chciałam uzyskać taki efekt na paznokciach jednak to chyba nie dla mnie :)
    Wyszło super pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słysze o takiej metodzie :) efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszły :-D jeszcze nigdy nie próbowałam ale chyba się skuszę i spróbuje. Zawsze przerażały mnie te upaćkane palce w koło ale co tam raz się żyje :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam na YT tą metodę manicure :) Fajna sprawa i Tobie tez całkiem ciekawie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorystyka idealna na wczorajsze święto ;) tylko raz próbowałam tej metody, a zmywanie skórek uuu... koszmar , ale efekty zawsze ciekawe wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. this water marble came out so beautiful..love white and red combo ! cute

    OdpowiedzUsuń
  10. Metoda jest fajna, tylko kurcze szkoda ze tak brudzi skórki :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie ten efekt nie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie próbowałam tej metody, ale efekt fajny, taki nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. DZiękuje za komentarze, następny water marble będzie kolorowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Ja próbowałam raz ale że cierpliwości mi brak na razie kolejnej próby nie było :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...