wtorek, 25 listopada 2014

Towar Pierwsza Klasa, listopadowe pudełko ShinyBox

Hej, dzisiaj o moim ostatnim nabytku... o pudełku, którym było głośno w internetach. Czy mi się podobało zapraszam poniżej.





Cała zawartość pudelka prezentuję się idealnie, piękne kolory, jedne z moich ulubionych. Nawet pasują do kolorystyki bloga ;)
Pudełka co miesiąc są inne, oryginalne na swój sposób, to duży plus. Bo nie dostajemy monotonnego pudełka, jak to jest w konkurencji.

Listopadowe pudełko kusiło mnie jak tylko była o nim informacja na stronie facebook'a ... zresztą nie tylko to, bo wcześniej czaiłam się aby jakieś zamówić. Bałam się kupować kota w worku. Tym razem, padła decyzja i zamówiłam.

To była jedna z lepszych decyzji jaką podjęłam w ciemno ;)
Pudełko mnie oczarowało, dostałam je dzień po tym jak inne blogerki pokazały zawartość... musiłam podejrzeć.
Kurier przywiózł moje i od razu musiałam dostać się do wnętrza.. WOW! 
Aż tyle dobroci...
Mówię Wam, TOWAR PIERWSZA KLASA 

W listopadowym pudełku znajdziemy:


ORGANIQUE Peeling cukrowy z lini Eternal Gold
To dopiero przyjemniaczek, pięknie pachnie, idealnie ściera i nawilża. Takie cuda to ja kocham!
Cena: 68 złotych




NU Pielęgnacyjny zmywacz do paznokci w chusteczkach. Ciekawy produkt, szybko i dokładnie zmywa lakier, nie śmierdzi i nawilża-natłuszcza paznokcie i skórę wokół nich.
Cena: 19 złotych
BANIA AGAFFI balsam do włosów. Mój jest odżywczo-regenerujący. Wypróbowany i jestem również zadowolona.
Cena: 6 złotych

JOKO baza pod cienie. Przyda się czytałam o niej recenzję i miałam zakupić. 
Cena: 23 złotych
MARIZA Peeling do ust. Ciekawy produkt o intensywnym zapachu pomarańczy, no i słodki- jednak nie do spożycia, chyba że ktoś piszę się na peeling od środka :D 
Cena: 10 złotych

APC cienie w kulkach do powiek. To nowość, 5 pudełeczek z kulkami, połyskującymi drobinkami. Ciekawe.
Cena: 65 złotych/ 5 sztuk

Takie produkty mamy w pudełku. Z peelingu, bazy, balsamu jestem bardzo zadowolona. Chusteczki też fajna sprawa, dla maniaczki lakierowej idealne ;) Może tylko te cienie mnie tak do końca nie satysfakcjonują. 5 pudełek w podobnych odcieniach, może lepiej byłoby dać 3 i coś innego, bądź jakieś inne kolory. Takie moje skromne zdanie.
Zapomniałam o małym dodatku, a była to przypinka, gdzieś się zapodziała, rozrabiaki ją przejęły.

Szacowana cena to ok. 190 zł, a my możemy je zdobyć za 49,00 bądź darmo gdy wymienimy na punkty ;)

KLIK DO SHINY


Podsumowując PUDEŁKO LISTOPADOWE UWAŻAM ZA BARDZO UDANE. Polecam, a ja biorę się za bardziej szczegółowe testowanie.



Ja czekam na kolejne pudełko, listonosza z nowościami... doczekać się nie mogę :)

Jak wasze odczucia co do pudełka, tez się skusiliście?
Miłego Dnia!
źródło zdjęć: http://shinybox.pl/

7 komentarzy:

  1. mnie ciekawią te cienie :) czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość rzeczywiście bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podidoba mi sie to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory nie skusiłam się jeszcze na żadne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...