poniedziałek, 10 listopada 2014

Tag Pomadkowy

Witam, 
dzień za dniem mija, głowa pełna zmartwień dla relaksu dzisiaj 
TAG POMADKOWY


 Długi weekend i lenistwo nie motywuję do pracy, pustka w głowię, więc dzisiaj jeden z lekkich tematów.
Temat do którego musiałam wydorośleć :D Czyli temat POMADEK
Kiedyś nie lubiłam, wolałam wszelakie błyszczyki.
Dorosłam i teraz chętnie sięgam właśnie po POMADKI czy SZMINKI jak kto woli.
Pamiętam swoją pierwszą szminkę, jakaś tam Avonowa z serii Color Trend, pamiętacie taki jasny róz?
To było to :D
Na tag trafiłam na kilku blogach, więc i ja postanowiłam się zabawić.

 ZACZYNAMY!

1. Ile pomadek posiadasz?

 Jak do tej pory mam ich: 16. Znajdzie się kilka błyszczyków mono i  wersja z paletek.

 

2. Twoja pierwsza pomadka?

Avon ... wiem ICE CHAMPINK moje początki, zimny róż, mam sentyment do tego koloru ale nie zakupię :D Pewnie większość z Was natknęła się na ten kolor.

 

  3. Ulubiony producent pomadki?

 Szczerze to nie wiem, ostatnio przypadły mi do gustu pomadki z Golden Rose.

 

4. Najczęściej noszona pomadka?

 PAESE SEXAPIL 13 i AVON "Doskonałość absolutna" Soft Coral

 

5. Ulubione wykończenie pomadek?

Nie mam ulubionego, lubię maty i połyskujace. Nie lubię z brokatami i innymi dziwactwami ;/ 

 

6. Ostatnia pomadka jaką kupiłaś?

Golden Rose Ultra Rich Color

      
 7. Ile produktów do ust masz obecnie w swojej torebce? 
 Zawsze jakąś mam 1 lub 2. 

8. Ulubiona czerwona pomadka. 
Nie mam czerwonej, podoba mi się na ustach kogoś, sama nie mam odwagi.  

9. Jak przechowujesz swoje pomadki?
  
 W kuferku( mąż mówi, że to walizka :D ) z innymi kosmetykami, jednak w oddzielnej komorze ;)

 

 

10. O zakupie jakiej pomadki teraz myślisz?

Marzę o czymś z górnej półki, Dior  Addict Lipstick Extreme 

 

 źródło: www.ceneo.pl

 

 

 To mój cały zbiór:


Szkoda ze niektóre opakowania są tak nie trwałe, ścierają się szybko i cała szminka traci urok.

Tutaj moje ulubione kolorki:


A Wy co wolicie? Błyszczyki czy pomadki?

Miłego weekendu ;)


14 komentarzy:

  1. Ja mam same błyszczyki i od dłuższego czasu myślę o zakupie pomadki.Nie martw się za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj... jamam mnóstwo pomadek i błyszczyków ;)
    jak zresztą wszystkiego kosmetycznego mam dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadek nie mam dużo, za to ochronnych balsamów i błyszczyków już więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam około 5 pomadek. Rzadko używam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też musiałam dojrzeć do pomadek i teraz mam ich spora kolekcję...szczególnie upodobałam sobie te z GR velvet matte i vision lipstick. Póki co moje ulubione :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ masz tych pomadek :) ja mam może 2, a reszta to błyszczyki :) obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie wolę pomadki. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kolekcja, u mnie prawie same błyszczyki a pomadka tylko jedna ale chyba muszę to zmienić :) I....

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaźna ta Twoja kolekcja pomadek ! ;)) ten róż wpadający w fuksję jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spora kolekcja :) Ja też wolę pomadki, ale w sumie mam ich chyba tylko 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja pierwsza pomadka była dokładnie taka sama :) Ale źle się w niej czułam i oddałam mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sama chce taki tag zrobic :) i tak tez mialam ten roz z avonu hahha moja pierwsza i cafe au lait z color trend moje dwie pierwsze :) ja chyba bede miec ok 40 pomadek nie liczac blyszczykow hahah

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...