czwartek, 6 listopada 2014

STRAW NAILS by terii

Hej wszystkim.

Tyle zapału we mnie do pracy, że posty pojawiają się jak grzyby po deszczu.
Grzyby jak na ten czas, tez są :D
 Zagłębiłam się ostatnio w temat zdobień paznokci, a dokładnie różnych metod i tak dzisiaj mam dla Was post z jedną z nich. 

STRAW NAILS



Co to takiego? 
Dość łatwa i szybka metoda na ciekawy manicure.
Potrzebujemy:
 lakiery-kolory jakie lubimy
słomkę- taką do napoi
trochę chęci na zabawę 

Wykonanie:
Malujemy płytkę kolorem bazowym, u mnie biały, zawsze ładnie odbija inne kolory. Następnie maczamy słonkę w wybranym kolorze i odbijamy na paznokciu. Dobrze gdy lakier jest dość gęsty wtedy ładnie się odbije wzór.
Na koniec nabłyszczamy lub "macamy" :D
 Ja oczywiście zmatowiłam, lubię ten efekt bardzo. 




Lakiery jakie użylam do zdobienia to:
Safari od Quiz Cosmetics numerki niestety się wytarły ;/
Lovely Gloss LIKE GEL
Avon Gel finish
Golden Rose Color Expert 02 i czerń seria Paris
MySecret mattowy
 


Powodzenia dla tych którzy będą próbować, miłego wieczoru :*


24 komentarze:

  1. Bardzo "wesołe" paznokcie wychodzą. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję :-)wyglądają super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te paznokcie, pogratulować pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne :) Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł:) musze kiedyś spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś spróbuję tej metody :) Fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt, może spróbuję kiedyś tej metody:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda. Muszę wypróbować, bo tej metody jeszcze nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jest zachwycający, podziwiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak sie spisuje ten żółty lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dość ok, u mnie bez topu długo się utrzymuję. Oczywiście kolor miał być inny w rzeczywistości jest inny( w katalogu pastelowy żółty w realu żółty musztardowy aż z drobinkami ;/ )

      Usuń
  12. Super ! Sama kiedyś miałam próbować i w końcu nic mi nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! :)

    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za Wasze miłe komenatrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...