piątek, 28 listopada 2014

"Pokaż kotku, co masz w środku" - Pudełko JoyBox

Dojechało jeszcze cieplutkie pudełko JoyBox... poprawia mi mój podły nastrój, spowodowany chorobą... 




Czuję się coraz gorzej, junior nie współpracuję z mamą, jak na złość też dokucza mu katar.
Tyle dobrego, że słońce świeci i dociera dużo promieni do pokoju, tylko to daje mi energię.


Tak wyglądam... przypominam kota ze Shreka, takimi oczami patrzę na każdego kto się pojawi... ze zmęczenia fizycznego, bardzo mi doskwiera. 10 minut snu to byłoby to! Marzenie. 

Przechodząc do meritum sprawy, to z jakiego powodu zasiadłam do posta, to tajemnicze pudełko.



Kompletnie zapomniałam o tym pudełku, przyjechał kurier, ale z czym?
 Szybko otwieram i pokazuję się piękne pudełeczko, dość ciężkie. Mimo, że wiedziałam co tam będzie, bardzo cieszy.

A co sobie wybrałam już Wam pokazuję.




Produkty, które każdy z nas dostanie to:
Żel pod prysznic Orginal Source Coconut, 250 ml
Pasta do zębów Signal White Now, 50 ml
Luksusowy Krem-serum Eveline, 30 ml
Trwały Błyszczyk Bell, 5,5 g
Vaseline, wazelina kosmetyczna, 50 ml
 Bielenda Peeling Enzymatyczny, 2x5 g
Próbka kremu APIS, 2ml
Wybrane to:
Maseczka do twarzy APIS, 100 ml
Bransoletka "bydziubek"
Perfumy Lolita Lempicka, eLle L'aime 2x7 ml 

 Jestem zadowolona ze swojego wyboru, jako fanka biżuterii "dziubka" dodatkowo do bransoletki otrzymałam rabat 30% na zakupy w sklepie internetowym- fajniutko bo "czaję" się na jedną piękność.
Perfumy to moja kolejna miłość, a Lempicka czaruje za każdym razem.
Maseczka też ciekawa, czas na odświeżenie, wazelina idealna na teraz- zimno, popękane usta-już testuję. 

 

A Wy co sobie wybrałyście? Jeśli czekacie na swoje boxy.

Miłego!

#joyboxpolska

13 komentarzy:

  1. ja się nie dałam skuisc na pudełeczko ;) zdrowy rozsądek wygrał :P mam za dużo zapasów i muszę najpierw je choć troszkę wykończyć

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet fajna zawartość :) super, że można sobie dobrać produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dodatkowo wybrałam
    * Masło do ciała z minerałami z Morza Martwego
    * Balsam ujędrniający do ciała
    * Mini-świeczke z kieliszkiem Yankee Candle

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciągle zastanawia mnie jedno - czy każde pudełko będzie aż tak fajne czy tylko to pierwsze zrobili takie wow:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne to pudełeczko, może kiedyś sama je zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JA póki co wstrzymałam się bardzo coby nie kupić tego pudełeczka ! :D Może styczniowe kupię ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...