poniedziałek, 3 listopada 2014

Pastelowa jesień Vipera i Paese z miętą na trawienie

Cześć,
weekend wyciszenia i spokoju minął. Przynajmniej u mnie tak było.
Dziś mam dla Was przygotowany manicure w nudnych i ospałych kolorach.


Tego roczna jesień póki co nas rozpieszcza, oby tak dalej.

Długo kombinowałam co z czym połączyć, były próby z czerwienią jednak zostało jak widać.
Nudziakowy beż od Vipery 507, miętka od Oriflame na lepszy nastrój oraz ciemna szarość od Paese 322.
Całość prezentuję się idealnie. Szara jesień rozbudzona miętą.
Paesowa szarość coś "zbąblowała" , a lakier nawierzchniowy który ładnie nabłyszczyłby całość zaginął. 
Ktoś ewidentnie grzebał w moich lakierach, ba nawet wiem kto.
Jak widać niby nudny ale nie aż tak mani.
Mięta pobudza trawienie i tak jest i tutaj :D
Lakiery pewnie, znacie:
Vipera to mój najnowszy nabytek,
 Paese też całkiem nie dawno przybyła, 
a Oriflame znacie z wcześniejszych postów.  


 





To idę zaparzyć sobie miętę i Miłego Wieczoru ;)


21 komentarzy:

  1. Świetne połączenie. :)
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/2014/11/hello-november_3.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie kolory na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie jak zawsze...i będę ciągle podkreślała że zazdroszczę Ci takich pazurków i umiejętności ich malowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie i wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ty to robisz?świetne...nie mam tyle cierpliwości a szkoda zazdroszczę ;) takich wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi sie normalnie, siadasz i malujesz ;) Chętnie mogę Tobie zmalować.

      Usuń
  6. No nie takie nudne są te kolorki :) rewelacyjny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, niby nudne w połączeniu wyglądają ciekawie.

      Usuń
  7. Ten szary kolorek bardzo mi się podoba :) Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne masz te pazurki :) mi mięta przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne masz pazurki !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niby nudne kolory, ale zdobienie już całkiem nienudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolorystyczne połączenie. Wyszło bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję dziewczyny za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i love this cloud manicure ! great color combo ! i follow you on GFC and we could follow each other ;) thank you dear !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...