środa, 5 listopada 2014

Oceania Oriental Touch

Dzień Doberek w słoneczny poranek.

Dziś coś z innej beczki, o żelu do kąpieli dawno nie było...
Biedronka nas rozpieszcza kosmetykami, akcesoriami i czym tylko się da, mnie zaskoczyła nowa seria żeli pod prysznic.


Chcąc kupić ulubiony żółty i zielony żelik z serii Oceanii zdziwiłam się... NIE MA! 
Jak to?!
Po chwili odnalazłam w innym miejscu (tego przestawiana produktów nie lubię :P ) nowe oblicze, nowe kolory i nowe zapachy.
Idzie zima wię przytulne zapachy, letnie szaleństwa odchodzą na drugi rok.
Tym razem na sklepowej półce znajdziemy:

Bursztynowy

Żółty
 
Fioletowy

Po chwili namysłu i zwąchania, wzięłam bursztyn, czy jak kto woli pomarańcz... (pierwsze lepiej brzmi i pasuję do tego zapachu)

Zeszłą serię opisywałam TUTAJ - kto nie czytał zapraszam.

OCEANIA AROMATIC
 -------------------------
oriental touch 
drzewo sandałowe imbir
harmonia dla ciała i umysłu



Wysoka butelka pojemności 500 ml. W środku dość gęsta maź, dobrze pieniąca się, pięknie pachnąca i dobrze myjąca.
Żel wydajny, starcza na długo, skóra po kąpieli przyjemnie pachnie.
Jest to dość ostry zapach podczas kąpieli, po- staje się mnie intensywny i łagodniejszy. Kojarzy się z męskimi żelami, jednak mi osobiście to nie przeszkadza.
Bardzo wyczuwalny jest imbir, to on dopełnia całości.
Butelka smukła i bez udziwnień, czasem potrafi wymknąć się z rąk, to mogli by zmienić. 
Cena ok. 3 złote,
 czasem taniej ja trafiłam na promocję i zakupiłam za 2,80 :D


Za tą cenę warto skusić się na produkt, gdy się nie spodoba nie będzie żal stosować jako płyn do podłogi.

 Na fb gdy zapytałam o czym chcecie czytać pojawił się taki kwiatek:

"Hm...ja chyba tez o żelu jaka konsystencja, zapach i przede wszystkim czy nadaje się dla obu płci np. podczas wspólnej kapieli "

To idealnie się złożyło:D

Więc Droga czytelniczko, żel idealny dla obu płci, wspólne kąpiele wskazane. Idealny na długie zimne wieczory, które nadchodzą, rozgrzewa i pobudza zmysły, a później, co kto woli. 

Myślę, że dla testu zakupię kolejne wersję, po prostu z czystej ciekawości. Może zapachy nie takie straszne.

A Wy lubicie te żele? Czy po kupnie stają się detergentami do domu :D? 

 





15 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie miałam tego żelu. Najpierw zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo mam troche zapasów w żelach :)

      Usuń
  2. Swietnie :) chyba skusze sie na niego. Cena rewelka, zapach....skoro moga stosowac obie plcie to znacznie ulatwia zycie :) dzieki za opiske odezwe sie po zastosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam się, że nie znam tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta niska cena tylko zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go nigdy, ale cena fajna

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah żel dla obu płci mnie rozwalił :D zresztą o myciu podłogi żelem też ;) jesteś mega pozytywna :)
    ja na ten żel raczej się nie skuszę, wróćiłam z Niemiec i poszlałam w DM z żelami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje trzeba czasem pożartować :)
      Żelami z Dm bym nie pogardziła.

      Usuń
  7. hah, jak do obu płci i to ja się skuszę chyba:P

    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny więc nie ma na co czekać, kupujcie żel. Wspólna kąpiel, miło i przyjemnie, tym samym oszczędzamy wodę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam już wiele dobrego o tych żelach, ale jeszcze nie miałam okazji spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żele uwielbiam a ostatnio trafiłam na jeden taki,który mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też go mam :) tylko mi pozostaje kąpiel solo ^^ moja polowka chwilowo w oddali.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...