niedziela, 16 listopada 2014

Motylem... byłam...

"Motylem jestem..." - taka jest piosenka.
"Motylem byłam ale utyłam" - taka jest rzeczywistość, zawsze tak mówię :D 
Taka prawda.


Dzisiaj kolejny mój pierwszy raz- motylowy mani



Motyle już śpią, nie zobaczymy ich w tym roku, a ja tworzę nie typowy mani. Ile razy oglądałam zdjęcia i te zdobienia, chciałam sama je mieć. Aż nadszedł dzień i odważyłam się na ten cudowny efekt motylich skrzydeł. Osobiście wolę ważki :P Jednak to zdobienie jest inne, nie ma motyla tylko jego skrzydła, to mi odpowiada. 
Bałam się, tak ja się bałam, że sknocę i mi nie wyjdzie... jednak jestem zadowolona, kawał roboty odwaliłam. 
Co najważniejsze podoba się innym i zwracają uwagę, pytają czy to naklejki? :D
Ich mina bezcenna gdy mówię, że sama malowałam. 
Wczoraj mieliśmy z mężem małą rocznicę ślubu ( 6), okazja na oryginalny mani w sam raz. 


Wyskoczyłam do ogrodu na małą sesyjkę, są jeszcze ostatnie kwiaty :) 




Dla osób które boją się takiego zdobienia, powiem tylko " Nie taki diabeł straszny, ja go malują" 
Troszkę czasu i chęci, mamy piękny efekt.

Do stylizacji użyłam kilku lakierów, nie mogłam się zdecydować jakie wybrać. 
Jednak wybór padł na:







Czerń i biel oczywiście GR ;)

Wy już malowaliście motylowe paznokcie? Jak Wam się podobają? 
Miłej niedzieli.




31 komentarzy:

  1. piękne :) I....

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Gratulacje z okazji rocznicy ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNIE!! Zresztą jak każdy Twój mani :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe zdobienia, jestem pod wrażeniem Twoich zdolności !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te paznokcie, no i oczywiście gratulacje z okazji rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  6. Heheeh motylem byłam i ja ....pięknie ci wyszły skrzydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi sie podobają! głównie z tym brokatem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał 6 rocznica, gratulacje :) Motylki też super, szczególnie że są multikolorowe więc idealne na tą smutnawą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ się musiałaś napracować, ale efekt końcowy wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, ja motylki próbowałam tylko na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle razy się zabierałam za to zdobienie i nie mogę do niego dotrzeć :D Wyszło genialnie :)

    O tak, wzorek pościelowy jest bardzo popularny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for the comment!

    I followed ya...do follow me back
    xoxi

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie pazurki to nie moja bajka ;) za dużo się na nich dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie, a w życiu bym czegoś takiego nie wyczarowała;)

    pozdrawiam ciepło
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczniutkie skrzydlate! ;) i gratulacje! ;) Wszystkiego naj

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne motyle, jedne z najładniejszych, jakie widziałam! No i wszystkiego dobrego, z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolejny precyzyjny malunek na paznokciach, prawdziwe dzieło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. adorable manicure ! super cute ! i like it !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...