poniedziałek, 24 listopada 2014

Lisie Love Story- lisi tydzień

Witam.
Lisi tydzień dobiega końca, więc chcę Wam przedstawić co zmalowałam.


Lisy zwierzęta piękne, przypisuję im się spryt i przebiegłość. Mają piękne futerka, podobają się nam ,czasem stają się ofiarami jak i sprawcami. Zachwycają i wzbudzają odrzucenie.
Liski rabusie po prost, to mówi samo za siebie.

Ja pokażę Wam skromny, szybki mani- niestety dopadła nas choroba ;( Już powoli mam dość, a to dopiero początek.
Przejdźmy do tematu:

Na blogu
 natrafiłam na lisi tydzień, stąd pomysł na mani.



Teraz czas na moje lisie love story ;)






Liski jak się patrzy :D
#lisitydzień

Pozdrawiam


13 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...