czwartek, 20 listopada 2014

JoyBox coś dla Ciebie?

Witam, pogoda nadal kiepska, tyle dobrego że ze mną lepiej. 
Dzisiaj przychodzę do Was z nowością... kolejne pudełeczko wychodzi na rynek, tym razem jest to 

JOYbox



Pudełeczka jak wiemy cieszą się sporym zainteresowaniem, ostatnio Shhinybox zaskoczył wszystkich swoją ofertą ( nie ukrywam skusiłam się jutro dowiem się co jest w środku) mamy Glossybox'a, którego miałam i ok, a teraz czas na JOYbox.
I już mi się podoba! Tak, tak jestem zadowolona, że nie muszę kupować kota w worku!

Co oferuje nam Joy?

Kosmetyki które sami sobie wybieramy, BRAK SUBSKRYPCJI, podoba mi się wnętrze zamawiam- jestem zadowoloa
Mało tego, nawet prezent sobie wybieramy... bajka.


Bardzo fajny pomysł i na pewno będzie cieszył się dużym zainteresowaniem.

 Już zamówiłyście swoje pudełeczka? 
Bo ja nie mogłam się oprzeć ;)
Która oferta z dostępnych na rynku najbardziej Wam odpowiada?

Miłego Dnia!



16 komentarzy:

  1. Ja żadnego pudełka nigdy nie kupowałam, jakoś kupowanie kota w worku do mnie nie przemawiało :P To pudełko może być lepszym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podobnie nigdy nie bawiłam się w te pudełka

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie nie miałam jeszcze żadnego boxa,idę zerknąć na tego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo ja nigdy się nie odważyłam na takie pudełko ze względu na To ze nie wiedziałam co mnie czeka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem fajna opcja, zobaczę co bedzie w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie mogę się zdecydować. I....

    OdpowiedzUsuń
  7. łał :) już mi się podoba sam pomysł :) może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta opcja pudełka zdecydowanie najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba w ogóle nie kojarzę tego "boxa", idę poczytać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie wczoraj widziałam reklamę Joy Boxa na facebooku, ale nie miałam czasu aby więcej o nim poczytać. Jeżeli nie kupuję kota w worku, to naprawdę świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie bawiłam się jeszcze w pudełka, ale chyba jednak wolę jak nie wiadomo co jest w środku :P Większa frajda przy otwieraniu :D
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wszystko ma swoje plusy jak i minusy :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...