środa, 19 listopada 2014

Gradient Blue i Stempelki

Witam Was w zimny, szary wieczór. 
Moja migrena ma si e dobrze, jeszcze nie zwaliła mnie z nóg to piszę.
Dziś coś co chciałąm od dawna ... STEMPELKI , GRADIENT wersja:
 w oczach dwoi się i troi :D



Sorry za zdjęcia, kiepskie światło dziś bardzo... nadal brak karty do aparatu zmusza mnie do robienia zdjęć po 5 i wrzucanie na komputer, w końcu sprzęt się zbuntował i rozładował. Nie mój dzień.


Dzisiejszy mani jest trochę inny ni z wszystkie, tło to gradient w odcieniach niebieskiego, na to białe stempelki. 
Nie dawno pokusiłam się niską ceną i zamówiłam zestaw na allegro, chytry dwa razy traci, zestaw kompletnie nie nadawał się do stemplowania. Dojechały kolejne płytki, stempelek pożyczony i udało się. A efektem są moje dzisiejsze paznokcie.




Troszkę ten wzorek i kolorystyka kojarzy się z talerzami :D Gdzieś kiedyś widziałam w podobny deseń.
Jak nigdy mam pustkę w głowie, cholerna migrena.



 Lakiery które użyłam to głównie Golden Rose ( biel, dwa odcienie niebieskiego) na dokładkę Essie. Końcowy efekt to zmatowienie Lakierem od MySecret. Chyba wersja błyszcząca byłaby lepsza... next time...


Jak Wam się podoba? ;)

Dzisiaj Shinybox rozpoczął wysyłkę pierwszych listopadowych pudełeczek, ktoś czeka? Ja doczekać się nie mogę.

Miłego wieczoru.


16 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszło!

    I świetne paznokcie masz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki, mi się kojarzą z takim cudownymi filiżankami mojej prababci. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie :) Kolorystyka kojarzy się z porcelaną z Delft ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie to wygląda, masz piękny kształt pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. so pretty nails ! i love blue the most ! amazing !

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ! chciałabym mieć takie długaski....

    OdpowiedzUsuń
  7. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzorki piękne...migrena-najgorsze co może być :(

    OdpowiedzUsuń
  9. spróbuj trochę poprawić kontrast zdjęć np. w PhotoScape ;-)
    zdobienie wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiane byłe, jedne robione z rana światło dość ok, a wieczorne klapa totalna ;/

      Usuń
  10. Wzorek całkiem ładny.Szkoda że zdjęcia bardzo ciemne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...