środa, 26 listopada 2014

Figurkowy mani_SOWY

Witam w środę, za oknem szaro, więc coś na rozweselenie. Dodatkowo choroba mnie trzyma w swych szponach ;(
Już dawno wpadł mi w oko taki motyw, a dzisiaj go realizuję.




Sowy są pokryte topem matującym, a kropeczki błyszczącym, tak dla kontrastu.
Początkowo tłem dla sów miało być błękitne niebo i białe puszyste obłoczki... jednak gdy domalowałam sowę, kiepsko to wyglądało, niebo pozostało bez chmur. To taki brudny błękit od MaXfactor -MAX EFECT, Hawaiian Blue 47. Trwały, solidny lakier, który polubiłam, mimo niebieskiego koloru :D 
Sowy lakiery kolorowe, Golden Rose, Safari.




Niby nie przepadam za niebieskim, a często gości na moich paznokciach. Taki paradoks.


Nie ma jak rozweselić szary i ponury dzień. 
Ja czekam na pudełko z Joy, widziałam że pierwsze osoby już je mają więc doczekać się nie mogę.
W radio szaleją Mikołajowe reklamy... jak ten czas pędzi.






Do napisania! 


24 komentarze:

  1. świetne i wesolutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. another amazing animal nail art ! i love owls so much ! previous one was so love , and this one too! superb!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie...ależ Ty masz dziewczyno talent. Zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj widziałam na Insta, ale fajnie Ci one wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, przeurocze są te sówki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, ale genialny :D Mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze te sówki :) Świetnie wyglądają :)
    Zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze są te Twoje pazurki! :)

    Zapraszam do siebie na nowy post: http://melladonna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkie sówki :) ja nie mam cierpliwości do zdobień na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Zawsze podziwiałam kobiety, które potrafia robic takie cuda na paznokciach. Poważnie! Sama nigdy nie zrobiłam nic, co wymagałoby takiej precyzji i cierpliwości:) a szkoda, bo fajnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham sowy, szczególnie te malowane czy rysowane:))


    Zapraszam do wzięcia udziału w moim ZIMOWYM PROJEKCIE :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło przeuroczo, sówka z kokardka wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te malunki. :P Ładnie Ci wyszło. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. sówka w kokardce jest urocza :) pozytywne mani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...