sobota, 18 października 2014

Przypominajka

Witam wszystkich wieczorową porą.
Trochę ostatnio ucichłam, bywa.

Po pierwsze
 PRZYPOMINAJKA O AKCJI MIKOŁAJKOWEJ

http://lifestyleterii.blogspot.com/2014/09/a-moze-mikoajki-zapisy.html

 Może chociaż jedna osoba się zapiszę, kilka było zainteresowanych, może się ktoś skusi.

Po drugie
Nie ma mnie chwilowo, a na pewno nie było.
 Jestem matka-kurą domową wersja HATD :D Jak to brzmi...
Jednak tak jest, przedszkole starszaka, sprzątanie, gotowanie, kupki, ulewanie i najgorsze KOLKI  małego :(
Trochę nie miałam łącza, odzyskałam wczoraj.
 Nie martwcie się czytałam większość Was i śledziłam co się dzieje, jednak z komórki nie mogłam komentować ;/
Na Instagramie byłam na bieżąco, tam też pojawiło się kilka fotek.

Mam nadzieję, że w nowym tygodniu wszystko się unormuję i powrócę z wielkim zapałem do swojej pasji.

Do napisania i zapraszam raz jeszcze na zapisy.


2 komentarze:

  1. Też niedawno byłam na tym samym etapie co ty teraz. Starsza córcia ma trzy latka młodsza już osiem m-cy, ależ ten czas leci :)
    Miałam tyle szczęścia, że obie moje panny nie miały kolek, ale szczerze współczuję maluszkowi i Tobie. Trzymajcie się zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje jakoś damy radę :) Już jest lżej.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...