niedziela, 19 października 2014

Jesienne Neony

Hej, 
leniwa jesienna niedziela, pogoda dopisuję, a ja maluję.
Dzisiaj mam dla /was moje ukochane neony...
Lato minęło, a moja miłość do nich nie... 

Tak powstałamoja stylizacja, podkład neonowe kolorki a na wierzch lakier pękający, szybko, łatwo i efektownie. Użyłam do tego lakiery z GR, Avon i pękający Wibo.

Tak wiem, mam szpony już, ale tak szkoda mi je skrócić. 
Już słyszę te komentarze tu małe dziecko, a takie długie pazury... tylko, że mi w niczym nie przeszkadzają. Mały cały, zero zadrapań. 
Problem w tym, że już są bardzo długie i zaczynają same pękać, przeszkadzaja w pracach domowych, po prostu zawadzają. 
Jutro skracam...chyba, może :D

To oglądajcie resztę fotek, piękna jesienna pogoda ułatwiła mi zadanie.







Akcje zapisów mikołajkowych przedłużam o tydzień, czyli do kolejnej niedzieli-26.10 
Zapraszam po raz kolejny, może się ktoś skusi :)

klik...klik 


 Miłej reszty dnia.





19 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że połączenie kolorów i lakierów jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny efekt :) Piękne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam na insta :) ale super Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow mega :) Niesamowite kolory ach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt świetny,a co do paznokci ...mi osobiście długość nigdy nie przeszkadzała i nie zdarzyło się,żebym zrobiła coś dzieciom,w końcu jako mamy podchodzimy z delikatnością do naszych maluszków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, my mamy jesteśmy bardzo ostrożne.

      Usuń
  6. Ale masz piękne pazurki...Mi niestety przeszkadzają takie długie paznokcie tzn. po prostu mnie bolą palce jak mam za długie pazurki hmmm wiem że dziwnie to brzmi ale tak mam. A manicure cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak, ja teraz jak skrócę to będą mnie bolec, zawsze tak jest.

      Usuń
  7. fajne przełamanie szarugi jesienej

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale żywe. Super wyszły tak na osłodę tych jesiennych dni :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!! tylko pozazdrościć takich pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje, za miłe komentarze i że podobają Wam się moje pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie. Ja, gdy urodziłam dziecko, też miałam długie. Nic złego się nie działo.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne masz te paznokietki. mi taka długość by już przeszkadzała, ale doskonale rozumiem, jak czasem żal skrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne , zadbane paznokcie ;)
    No i kolorki cudowne...

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastic manicure! love crackle nails, super look !❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...