piątek, 19 września 2014

Nudziakowy Golden Rose 11

Cześć,
dzisiaj wyjątkowo wieczorem post.

 Piątek minął, mamy weekend.
Dzisiaj mega udany paczuszkowy dzień, zaskoczyła mnie wygrana firanka-cudo!
 (pochwalę się niebawem)
Oraz zapukał kurier z tajemniczą przesyłką, a w niej prezent dla Kubusia od CanpolBabies

Trochę załatwiania spraw, maleńkie zakupy, oczywiście wpadł mi w ręce lakier- nude z
 Golden Rose nr 11.

Jest to typowy nudziak, z delikatna poświatą maleńkich drobinek, które odbijają światło i lakier pięknie się mieni. Będąc w sklepie chciałam mat i myślałam, że on taki jest, dopiero po nałożeniu na płytkę cała prawda wyszła na jaw. Dobrze, że to nie perła, bo te źle mi się kojarzą.

Serie PARIS na pewno każda z Was bardzo dobrze zna, mam kilka egzemplarzy, w tym mój ulubiony zielony i chwalę. Tak i tym razem, standardowy pędzelek, szybko i bezproblemowo się aplikuje, z wysychaniem tez większych problemów nie ma.
Cena mnie trochę zaskoczyła: 6 złotych, poprzednie kupiłam poniżej 4.
Oprzeć się nie mogłam i tak go kupiłam.

Solo wygląda fajnie ja postanowiłam go trochę urozmaici,
sercami ;)




Jeden problem tylko taki, że aparat mi sfiksował do reszty i jakość jest jak widać, może jutro mu minię i dorobię kilka normalnych zdjęć. 
JakWam się podoba taka wersja?

A tutaj Kubusiowy prezent, dziękujemy bardzo.



Do usłyszenia i miłego weekendu.

20 komentarzy:

  1. Serduszka wyglądają uroczo:). Na szczęście bazą jest nudziak, więc bazy można się domyśleć:) Mam jednak nadzieję, że aparat przestanie fiksować i czekam na kolejne lakierowe propozycję.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale genialny wzorek! zawsze chciałam się takiego nauczyć

    OdpowiedzUsuń
  3. This is really interesting, You are a very skilled blogger.
    I've joined your feed and look forward to seeking more of your excellent post.
    Also, I've shared your website in my social networks!


    Stop by my blog post: cheap web hosting with shopping cart

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne pazurki :)
    obs?
    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za nudziakami,ale ze zdobieniem mogą byc😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny manicure....szkoda, że ja nie potrafię ładnie malować paznokci ehh

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie pomysłowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie !

    ______________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest pięknie ;)
    I chciałabym Cie poinformować, że wygrałaś 4 tydzień Zabawy w kolory (+). Więc zgłoś się proszę do mnie na pocztę i podaj kolor na następny tydzień ;)
    Poczta: inspiracje-pazurkowe@wp.pl
    GRATULUJE!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAA fajowo :)
      Juz napisałam i dziękuję :)

      Usuń
  10. ladne paznokcie:)
    obserwujemy?
    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...