sobota, 13 września 2014

Narodziny i prezent z okazji Dnia Blogera

Witajcie moi Drodzy.

Wracam do Was po malej nieobecności, na swoje usprawiedliwienie mam to, że urodziłam zdrowego, ślicznego synka-Kubusia... 
( cóż jednak Zuzia nie była mi pisana) 
Cieszę się bardzo i już bym go nie zamieniła ;)




Kuba ma już ponad tydzień i czuję się bardzo dobrze, tak jak i mama.
Urodził się 4 września o godzinie 9.35.
 



Pochwaliłam się wiec przechodzę do spraw przyziemnych, dziś chcę Wam pokazać jaki prezent sprawiłam sobie z okazji Dnia Blogera, który całkiem nie dawno był.
Paka kosmetyków od BingoSpa, powiem szczerze że zakochałam się...  znów.
Kosmetyki mają obłędne zapachy... począwszy od stóp ( kosmetyków do nich) kończąc na włosach. Może pomijając błotny peeling do twarzy... jednak on pachnieć fiołkami nie musi.

Co dziennie używam i testuję czy odpowiadają mojej skórze, póki co jest ok.

Uwaga o to moja paka:



Ciężko zdecydować się na produkty, bo kuszą wszystkie ;) 
Ogromny wybór i super ceny, jakość też niczego sobie.

W mojej kolekcji BingoSpa znalazły się produkty dla ciała o pięknych zapachach:

Żele i nektar do kąpieli, póki co mój ulubiony borowinowy ;)


Coś dla pielęgnacji moich zniszczonych włosów. Serum keratynowe otrzymałam  w gratisie.
Oba produkty bardzo ciekawe, włosy ładnie pachną i nie mam problemu z rozczesywaniem, są miękkie i błyszczące.

Kolejnym trafionym produktem, dla mnie na czasie Krem na cellulit i rozstępy o intensywnym zapachu. Używam, skóra po miękka i delikatna, bardzo wydajny z pewnością wystarcz na długo.
Na dodatek wygodna aplikacja w postaci pompki i duża pojemność.


Oczywiście nie mogło zabraknąć czegoś do paznokci... będzie moczenie ;D 
Peeling błotny z kwasami owocowymi, jedyny który nie pachnie ładnie, jednak tutaj nie o to chodzi.



Asortyment sklepu internetowego jest ogromny, chciałoby się wszystko niestety czasem trzeba znać umiar.

Jeśli chcecie korzystajcie, zamawiajcie. 
Szybka dostawa, gratis i rabat na kolejne zakupy -miłe dodatki.
Zapraszam do sklepu BingoSpa

Jak z Wami znacie te kosmetyki i sklep, a może jesteście stałymi klientami ?

20 komentarzy:

  1. Nie no ale post :D :D :D
    Mamusiu GRATULACJE!!!
    Kubusiu rośnij zdrowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję mamo :) piękne imię Kubuś ! :D

    kosmetyki z Bingo spa muszą być super

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Niech synuś zdrowo rośnie.
    Co do zakupów to niezła paka. Daj znać jak się spisują produkty jak je trochę potestujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy.
      Jak na razie jestem zadowolona z nich.

      Usuń
  4. Gratuluję,zdrowia i dla Ciebie i dla Synka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Kochana, życzę dużo zdrówka Tobie i Synkowi:)

    Też całkiem lubię kosmetyki Bingo Spa, zapachy faktycznie mają świetne, zwłaszcza te owocowe-takie smakowite:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :*
    W Bingo Spa jeszcze zakupów nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulację! bycie mamą jest najcudowniejsze na świecie :)

    super zakupy, niech Ci służą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje .
    superr zakupy, nie znnam tych kosmetyków jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana gratuluję synusia :********
    A Pana z Bingo Spa niezła ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję synka!! Niech się dobrze chowa :*

    paka prezentowa boska :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdrowego synka:) Już się nie mogę doczekać Waszych wspólnych zdjęć:)
    Spore zakupy, ja z tej firmy jak do tej pory nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję synka! :)
    A paka z BingoSpa fajna, ja dawno nic od nich nie używałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. no prezent mega, że też sobie nić nie sprezentowałam w tym dniu;)
    A synka jeszcze raz serdecznie gratuluję! Ważne, że oboje się świetnie czujecie:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...