wtorek, 23 września 2014

Jesień i leniwy mani LEMAX

JUŻ JEST WSZĘDZIE...
... JESIEŃ.
Na zewnątrz typowo jesiennie, raz słońce za chwilę zimno i pada. 
Ale nie o pogodzie będę pisać. 
Mam chwilę na post, wiec i mani powstał, jednak bardzo leniwy ale za to szybki.

Kupiłam niedawno dwa Lemaxy dziś jeden z nich. 
Lubię każde odcienie zieleni, a morski też do niej należy, nie mogłam go nie kupić :D

Wskoczyłam do spożywczego po małe zakupy i były, bez ceny, cała sterta małych Lamaksików. Musiała je przygarnąć, tylko dwa.
Cena 3złote/sztuka- trochę dużo jak na lakier mini, trudno.

Co mogę o nim powiedzieć, szybko się aplikuje i szybko schnie. Dwie warstwy i jest idealny efekt, o to chodzi, nie spodziewałam się tego po tym lakierze. Czasem można się pomylić.

Kilka kropek białych, troszkę fioletowych i jest gotowy manicure, dla leniwych bądź zapracowanych czy matek małych dzieci ;P


Foto z lampą...

... i bez.


Jak na jesień przystało znalazłam jej pierwsze oznaki, kolorowo się robi na całego.


Czasem mam pusto w głowie i nie wiem co stworzyć, innym razem zaczynam malować i samo się tworzy. Mam już kilka pomysłów, tylko trochę czasu potrzeba aby je zrealizować, a z nim ostatnio różnie bywa.



Kropki chyba nigdy mi się nie znudzą, gdy brakuje pomysłu są nie zastapione.
Obiecuję kolejnym razem bardziej się postaram, powiem że będzie to kolor pomarańczowy, taki wybrałam do tygodnia projektu. Udało mi się wygrać tydzień :)
 

Więc do napisania.

 

29 komentarzy:

  1. Cudny kolor...ale na Twoich pazurkach wszystko wygląda pięknie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) dziękuje ciesze się że się podoba.

      Usuń
  2. Ładny wzorek... a tak w ogóle to bardzo lubię błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, kropki zawsze świetnie wyglądają :)
    Ciekawa jestem twojej pomarańczowej propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ładne zdobienie, zainspirowałaś mnie, też sobie tak pomaluje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne. Kolor bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyszły:) w ogóle masz piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie super, skromnie ale ładnie :) I.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek, taki mój :)
    chciałam Cię poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) http://kasikowo89.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolorek😊 lubię Lemaxy,całkiem dobrze trzymają się na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 3 lakiery z tej firmy i serii, ale nie jestem zadowolona bo bardzo szybko odpryskują
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say
    that I've truly enjoyed browsing your blog posts.

    After all I'll be subscribing in your rss feed and I hope you write again soon!

    Look at my blog ... ray ban occhiali da sole

    OdpowiedzUsuń
  12. This website was... how do I say it? Relevant!!
    Finally I have found something that helped
    me. Appreciate it!

    my site: Get the facts

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi kropki też chyba nigdy się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...