czwartek, 18 września 2014

A może MIKOŁAJKI?? zapisy

WITAM WAS,
W PIĘKNY SŁONECZNY DZIEŃ :)
Dzisiaj na luźno, temat mówi sam za siebie... chociaż do Mikołajek jeszcze duuużo czasu, ja już namiętnie o nich myślę.
Co powiecie na
 BLOGOWE MIKOŁAJKI?

W zeszłym roku brałam w takich udział i była to bardzo fajna zabawa,
W tym również chciałam, niestety za krótki czas blogowania mnie ograniczył, a stary  blog nie jest brany pod uwagę.
Postanowiłam, że postaram się zorganizować taką akcję u siebie.

Z czym to się je? Kilka słów o akcji.


Każdy z nas lubi dostawać prezenty, wiec podarujmy sobie trochę radości.

Akcja będzie polegać na wymianie paczuszkowej, paczki głównie kosmetyczne do określonej sumy pieniędzy, żeby nikt nie był pokrzywdzony.
Pamiętajcie, że mają to być produkty nowe, nie wyrzucajcie paragonów ( W zeszłym roku zakupiłam kosmetyk w pewnym sklepie internetowym i był przeterminowany, nie patrząc na datę, wysłałam go w prezencie. Jaki wstyd!!!
Paragon okazał się potwierdzeniem mojej niewinności. Teraz sprawdzam daty :D )
Lepiej dmuchać na zimne.


ZASADY

1. W zabawie mogą wziąć udział blogerki które posiadają bloga na blogspot.com

2. Aby wziąć udział w zabawie należy być obserwatorem tego bloga 
Abyście byli na bieżąco i abym ja miała wszystkich razem
 3. Blog który chce brac udział w akcji musi istnieć minimum 3 miesiące

4. Na swoim blogu należy umieścić baner z akcją

5. Wartość prezentu ok.50 złotych, nie licząc kosztów wysyłki

6. W zabawie mogą brać osoby mieszkające w Polsce

7. Na swoim blogu tworzymy zakładkę O mnie/ Profil kosmetyczny i piszemy co i jak, co chcielibyśmy dostać, co lubimy aby osoba która robi nam paczkę miałam łatwiej

Baner do pobrania


ZAPISY

Zapisy przyjmowane są od dzisiaj do 17.10.2014 (piątek)

 W dniach 18-19 losuje pary, wysyłam maile z wylosowaną parą

Paczki wysyłamy max. 28.11.2014, myślę że to wystarczająco czasu na zakupy

 6-9.12.2014 Na swoich blogach chwalimy się swoimi paczuszkami
 
Zgłoszenia zostawiamy w komentarzu

Obserwuję jako:
E-mail:
Adres bloga:

Na fb pojawi sie post, zachęcam do udostępniania, niech dużo osób dowie się o akcji.
Mam cichą nadzieję, że uzbiera się chociaż garstka chętnych, jedna już jest. Jestem nią ja. 

Miłego 

 

13 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł. Życzę powodzonka , oby jak najwięcej dziewczyn się zgłosiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie spasuję ponieważ z pieniążkami krucho :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. Ja niestety odpadam, bo nie mieszkam w PL :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, chętnie bym się zgłosiła ale niestety bałam się tej kwoty, bo na tą mnie nie stać, ale gdyby kwota była niższa do 35zł + przesyłka to byłabym chętna ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... w zeszłym roku miałam ten sam problem... jednak czas zakupu jest dość długi, można sobie rozłożyć i stopniowo zbierać prezent, nie trzeba od razu wydać 50zł .
      Ja tak zrobiłam, jak przemyślisz zapraszam :)

      Usuń
  5. Baaardzo ciekawa zabawa...muszę ją przemyśleć i kto wie może się zgłoszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja chętnie się zgłoszę :) już obserwuję, a bannerek dodam jutro, bo dzisiaj jakoś nie mam weny do dużej ilości klikania :D ale pomysł świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...