sobota, 16 sierpnia 2014

Zielonka Neon... Safari

WITAM W DŁUGI WEEKEND,
pogoda w kratkę, tak bywa. 
Większość z Was pewnie imprezuję, odpoczywa, ja jeszcze jestem ;)

Dzisiaj na tapecie kolejny tani lakier, czyli:

SAFARI OD QUIZ COSMETICS

Kupiłam go całkiem nie dawno, z 3 zł, mam taki sklepik ze wszystkim gdzie się czasem pojawiją nowe kolorki więc się skusiłam, wiadomo.

Niestety nie powiem Wam jaki to numer lakieru bo napisy się starły ;/ wiem, że fajny zielony wpadający w neonek, a to lubię bardzo... mowa o NEONACH, zieleni również.   


Dwie warstwy lakieru i jest idealnie, mocno na pigmentowana emalia  pozwala na szybką aplikację, bez smug i poprawek. Dość szybko schnie, kładę ją zawsze na odżywkę aby się nie rozczarować. przebarwieniem płytki, po co ryzykować.

Szybko, sprawnie i bezproblemowo.

Butelka pojemności 12 ml, starcza na bardzo długo, to nie pierwszy i nie ostatni mój lakier z tej firmy. Standardowy pędzelek, ani gęsta ani rzadka konsystencja, w sam raz.
Cena: 3 złote

 Kolejny cudak za grosze.Swoją drogą bardzo lubię te lakiery, mają fajne kolory i super cenę, a jakością są bardzo dobre. Jak dla mnie. Szkoda tylko, że ciężko je kupić.


Jak widać zmieniłam znów kształt płytki, tylko nie wiem na jak długo :D



Miała być mała stylizacja, jednak kolor sam w sobie bardzo mi się podoba, wiec postaram się w kolejnym poście na coś fajnego.

Na koniec kolekcja tegorocznych Safari zbiorów


Aaaa jeden się schował, jednak on już miał swoje 5 minut na blogu TUTAJ

Jak jest z Wami, lubicie te lakiery, czy przeciwnie, ja jestem ich fanką :)

Do miłego.

 


11 komentarzy:

  1. Też mam parę lakierów z Safari :)
    Nigdy jednak nie miałam zielonego lakieru, jakoś nie wiem nie przemawiał do mnie :P
    Ale ten Safari u Ciebie wygląda całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie każdy lubi zieleń, ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor! Tak jak i reszta. Ja się przekonałam, że czasami te tańsze lakiery są o wiele lepsze od tych droższych. ;)

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię te lakiery tej firmy za duży wybór kolorków, jednak długie schniecie mi za bardzo przeszkadza..
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... u mnie jakoś dość szybko wysychają na płytce, może to zależy kto jaką ma, tak jak z długością trzymania emalii bywa.

      Usuń
  5. Zgadzam sie z komentarzem powyżej, tańsze lakiery są o wiele lepsze niż te droższe:) kolorek super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolorek! cena również zachęca ;) nie miałam jeszcze tych lakierow ale widzialam je na straganach u mnie :) chyba kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny neonek !
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń
  8. super color ! love neon and flashy nails !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...