sobota, 30 sierpnia 2014

Zakończenie wakacji...JOKO sexy lady

Dzień Dobry.

Wakacje dobiegł końca... czas wracać do szkoły. U nas same zmiany.
Będzie również zmian na blogu, najwyższy czas. 

Miesiąc sierpień obfitował w stylizacje paznokciowe i tak będzie dzisiaj, kolejna odsłona mojej pracy.

Czerwony mani i kwity... 




Jako baza czerwień od JOKO, te lakiery bardzo przypadły mi do gustu, maluję się nimi idealnie.
Szybko, bez konieczności poprawek, bez smug. Lakier pięknie błyszczy i jest trwały.


JOKO
FINDyourCOLOR
Sexy lady 114
Lakier z winylem do paznokci.

Nie dawno pisałam o wersji w kolorze pink ;)  

Czerwień jest ponad czasowa i zawsze modna. Ja osobiście bardzo lubię ten kolor. Ma moc, dodaje energii i jest mega sexy.
Idealny na nadchodzącą jesień, pasuje do każdej pory roku, zależnie od okazji i naszego humoru.

Postanowiłam go trochę urozmaicić, aby nie było tak pusto, chociaż wersja solo jest sama w sobie ładna.
  


Standardowo sesja w plenerze :)




W raz z końcem wakacji, zbliża się koniec lata, tym samym przyjdzie jesień... oby kolorowa. 
Bo jak poradzę sobie bez nieodłącznej części mnie, czyli kolorowych kwiatów.
Najbardziej będzie mi brakować mieczyków i róż- uwielbiam.
Będzie trzeba na nie czekać do przyszłego lata...



To żegnajcie wakacje, słońce, ciepełko do przyszłego roku.

A jutro...
31 SIERPNIA 

DZień Blogera

świętujecie? Ja zrobiłam sobie prezent, jak paczuszka dojdzie to się pochwalę:) 

Miłego Dnia!


25 komentarzy:

  1. Bardzo fajne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maniaczko mani :)) Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, ja jestem leniwa i zazwyczaj nie chce mi się robić zdobień :P

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz slysze o lakierach JOKO, gdzie mozna je kupic i po ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ja je wygrałam, a chętnie kupię więcej gdy tylko znajdę.

      Usuń
  5. Bardzo ładna, intensywna czerwień i fajne wzorki slworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta czerwień, a zdobienie jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudeńka :) I....

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię czerwienie na pazurkach ;) to mój ulubiony kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem bez zdobień podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna czerwień, ja bym chyba ją zostawiła bez zdobienia :) Kiedyś miałam lakier Joko i był bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne obie wersje :) I z kwiatkami i bez :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pazurki wyglądają cudnie ;)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jej zazdroszczę długości pazurków :)

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wszystkie komentarze :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny popularny kolor czerwień :) a twój dobór przypomina już wiosnę, chociaż jeszcze nie ma jesieni :) jest okey.... Ja osobiście jestem zwolenniczką kolorów jednobarwnych :) (y) (y)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...