wtorek, 12 sierpnia 2014

Żabi mani

Witam, późna porą...
...pewnie każdy już tuli się do podusi, a ja nie. 

Znów znikłam,
 jednak jeszcze jestem na nogach-ostatnich :D

Gdy ucichnę to znak, że rodzę. Na pewno na Instagramie będzie foto relacja najszybciej. Oczywiście nie porodu, tylko jego efektu, swoją drogą doczekać się nie mogę, czy będzie Zuzia... czy nie.

Wracając do tytułu postu, dziś

 Żabi Mani 
Znów poszłam na łatwiznę i naklejki wodne poszły na pierwszy ogień, bardzo mi przypadły do gustu. Tak serio, to jakoś wena twórcza ze mnie uszła :( 
 Nabyłam ostatnio lakier do paznokci z Oriflame, dokładnie limitek z letniej kolekcji WeryMe.
Miała być lekka mięta, jak wskazywało zdjęcie, a mam co mam... bardziej pasuję mi to pod pistację. Tragedii nie ma bo lubię kolor i orzeszki więc jest całkiem ok.
Lody pistacjowe mi się zamarzyły, właśnie.... :D 


 

Lakier kiepskiej jakości, smuży i do idealnego efektu dużo mu brakuję, 3 warstwy dały mi dopiero ciekawy efekt.
Cena: 8,90 wiec za tyle mogłabym kupić całkiem inną, jakościowo lepszą emalię.
Kolor jedynie rekompensuje mi te minusy, ciepły, pastelowy-pistacjowy.


Prawdziwych żab się boję, juz kiedyś wspominałam, jednak w formię naklejek czy ceramicznych cudów uwielbiam aaa jeszcze Kermit- tak, Jego też.





Urocze żabki, prawda?
 

Kolorowych snów :)

źródło: www.pinger.pl



10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te żabki :) Takie naklejki fajna sprawa, szybko i efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Odpowiedz na Twój komentarz znajduje się u mnie na blogu ;)

      Usuń
  3. bardzo fajnie wyglądaja te naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale żabki !! ♥ są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście lakier ma przepiękny kolor :) Szkoda tylko, że jest słabej jakości ;/ Super żabki!

    http://ola-write.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A niech mnie bocian kopnie... super żabki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super:) jeszcze te sówki sa fajne.... o ile dobrze pamiętam że byly to sówki, bo ostatnio mam skleroze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się sowy i jeszcze koty ;) Jak przyjedziesz to Ci mogę zrobić :)

      Usuń
  8. Fajne te żabki na Twoich pazurkach

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...