czwartek, 28 sierpnia 2014

Zabawa w kolory(+), kolor na ten tydzień RÓŻOWY

Witam wszystkich! 
Ostatnie dni wakacji mijają, pogoda dość dopisuję, dzisiaj mam dla Was kolejny post projektu:

ZABAWA W KOLORY (+)
Dziękuję za słowa uzania do poprzedniej mojej pracy.
Zdobyła nawet kilka głosów ;)
  Był to kolor niebieski i mój mani z dziadkiem .

Praca która wygrała bardzo mnie się spodobała i większości, więc zwyciężyła, a kolor na ten tydzień to:

Różowy

Jaj zawsze ciężko zdecydować się na jeden najlepszy, więc mam kilka odcieni. Myślałam, że w mojej kolekcji więcej tego koloru, jednak nie, tylko 6 buteleczek z różem w mocniejszym wydaniu i kilka słabych.

Dla większości róż to cukierkowy kolor, dla małych dziewczynek bądź dużych :D Ja czasem lubię, zwłaszcza gdy ma ostry odcień i jest mi z tym dobrze. 
Nie uważam, że to kolor dla plastikowych dużych dziewczynek, oczywiście trzeba znać w tym umiar.


Taki oto mani wymyśliłam:



 Pierwsze różowe coś, co wpadło w moje ręce była bransoletka.




Różowe kwiaty w tle i cały dzień na różowo, jeszcze do pełni szczęścia brak różowych okularów.

Zabawe w kolory oraz inne pracy znajdziecie na blogu:





Różowego, słonecznego dnia!



9 komentarzy:

  1. Ej to wygląda bombowo :) Ślicznie ;)
    A zdjęcie mam sama wybrać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam patrzę to zaczynam żałować, że unikam różowego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie ;) lubię rozowe pazurki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda,ja też mam z bransoletką,Twoja jest piękna..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...