wtorek, 19 sierpnia 2014

Zabawa w kolory(+), kolor na ten tydzień NIEBIESKI

Witam wszystkich wtorkowo,
lato nas chyba j opuściło, jest zimno, jesień unosi się w powietrzu. Pola puste, to już koniec letniej aury, szkoda.

Na rozweselenie dołączyłam się do projektu z bloga Patrycji


...ZABAWA W KOLORY...

Projekt wydaje się być całkiem fajny, co tydzień obowiązuję nowy kolor, który wybiera zwycięzca poprzedniego tygodnia. Foto kolorowych pazurków + przedmiot, im ciekawszy tym lepiej, bo wtedy wygrywamy.
Jest to mój pierwszy projekt, tyle ciekawy że do niczego nie zobowiązuje jeśli mam czas po prostu maluje, pokazuje i już :)

To do dzieła, nie mogłam się zdecydować na jeden odcień więc mam mały mich&masch :D

Kocia naklejka, kropki, paski kolory w odcieniach blue...

  


To moja wizja koloru niebieskiego i przedmiot, taki...
ozdobna pieprzniczka :D 

Postać na tyle dziwna, że przypomina mi kultowego Mario :D a mój syn mówi, że to dziadek. Jak kto woli.

 
Pan w pełnej okazałości ;) mam jeszcze takiego do soli, a moja mama ma wersje dziadka w kolorze  red.







Jeśli ktoś z Was ma ochotę może jeszcze przyłączyc się do akcji i razem z nami bawić się kolorami i własnymi interpretacjami.
Klikajcie i Wy...

http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.com/2014/08/mamy-to-zabawa-w-kolory-zaczynamy.html


Miłego Dnia! 






10 komentarzy:

  1. Jednym słowem jest pięknie :) Ślicznie :)

    Napisz mi jeszcze proszę które zdjęcie mogę wybrać do prezentacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaa ;) paznokcie fajniutkie ;) ale ten dziadek przyciaga wzrok ;P ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie, a solniczka też niczego sobie. ;)

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności :) I....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...