piątek, 1 sierpnia 2014

Ulubieńcy lipca

Wiatam wszystkich,
jakoś ostatnio mnie tutaj mało... wybaczcie.
Lenie się jak mogę.

Mamy już sierpień, połowa wakacji za nami.




Wszyscy dają denko, ja tym razem nie zrobiłam... będzie o  
ulubieńcach lipca.
Kilka kosmetyków podbiło moje serce, były to kosmetyczne spontany, częste wizyty w mieście i drobne zakupy nie poszły na marne.

Po pierwsze chcę powiedzieć, że tanie nie zawsze znaczy gorszy jakościowo.
 Tak też nabyłam lakier do paznokci za 2,50 , który radzi sobie świetnie, ma piękny neonowy kolor i dość długo jest ładny, bez odprysków i starć. Chodząc po drogeriach w mało której były lakiery idealne, czyli nie zważone, rozwarstwione... Jak kupić taki lakier i po co? Co z tego, że dobra marka jak szjas ;/
Więc zawsze wchodzę do tanich sklepów i znalazłam go:


Po lewo wspomniany lakier, po prawo zmywacz który doskonale radzi sobie z czarnym lakierem, wybiela płytkę jest super, sklep ze wszystkim 3,70.

Kolejnym fajny jest tusz do rzęs HEAN, idealnie się nim maluję, nie ma grudek, dobrze się zmywa. Teraz tylko jego używam. Ceny nie wiem, dostałam za TopFan :D


Jest tusz to i cienie, tym razem wygrane na blogu, marki JOKO. Niebieskie aż dziwne, że tak polubiłam niebieski cień do oczu... babyblue rządzi!!!

 
Tutaj mała próba w ich wykonaniu, może niedługo wrzucę jakiś makeup :P



Na samym końcu tej listy są kosmetyki do ciała żele, szampon i balsam.
Jak wiecie marka Le Petit Marsiellials podbiła moje serce, tak jestem zakochana we wszystkich zapachach. W lipcu królował żel pomarańczowy i mleczko do ciała ... magia dla skóry.


Żel Palmolive3,99( Biedronka) i Apart( 5,30 sklep polski)  również mnie oczarowały, formułą i zapchem, na letnie upały dla orzeźwienia- polecam.

Znalazłam szampon idealny Biały Jeleń (5,70 hurtownia chemiczna) uporczywy łupież znikł, włosy są zdrowsze i lśniące, skóra nie swędzi, pędzę po kolejne :D

To dzisiejszy taki masch&masch zdjęć i kosmetyków, na udany początek sierpnia. 
Teraz wypatrujcie stylizacji paznokciowej z pomarańczem. 
Zamówiłam naklejki wodne na paznokcie, doczekać się nie mogę.
 Oraz po niedzieli dojadą dwie paczki wygrane :D 
toszto szok!! :D

Miłego weekendu życzę wszystkim wypoczywającym.


3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...