sobota, 23 sierpnia 2014

Tusz i już RIMMEL WONDER'FULL

WITAM i o humorek pytam.
Mam nadzieję, że Wam dopisują, mamy weekend.

Dziękuję że jesteście, 
właśnie wybija

 5000

wyświetleń bloga, oby kolejne tyle razy x :*

Dzisiaj na tapecie tusz i już.

Jak większość, z Was się orientuję niedawno Rimmel organizował rozdawanie tuszy, udało się i mnie załapać na owy kosmetyk. 

Bardzo szybko przyszła paczuszka, a w niej :


  • 2 pełnowymiarowe tusze, dla mnie i dla koleżanki ;)
  • ulotka z opisem maskary
  • etui w które wszystko zgrabnie było zapakowane 
     Maskara WONDER'FULL z olejkiem arganowym
" FORMUŁA KOCHAJĄCA RZĘSY!
Unikalna formuła z olejkiem arganowym natychmiast "przylega" do rzęs, dzieki czemu nie skleja się.
To sekret efektu odżywionych, wygładzonych, pełnych objętości rzęs" 
 
Od razy "wpadł mi w oko" ten tusz ze względu na opakowanie, piękne złote ;)
 Dość masywne, nie ucieka z ręki, trzyma się go pewnie w dłoni.
Kolejnym atrybutem dla mnie jest szczoteczka... giętka, dość duża, jednak wygodnie się nią maluję, nawet nie wprawna ręka sobie z nią poradzi.
   
Co jeszcze mi się podoba... hm.. ciekawy produkt, nie skleja, łatwo nią się maluje, długo utrzymuję się na rzęsach, nie kruszy. Rzęsy są jakby odżywione i elastyczne. Wydłuża, jednak nie pogrubia-tego mi brak.
Jestem osoba która lubi mocno podkreślić rzęsy, nawet gdy nie mam makijażu, rzęsy zazwyczaj mam podkreślone. Na wielkie wyjście i oczekiwanie na efekt WOW się raczej nie na da. Na każde inne wyjście jak najbardziej.  
Kupić maskarę można w Rosmmanie, Naturz i innych drogeriach, cena ok. 33 złotych, ostatnio w promocji można nabyć za 23złote. 
Jeśli jesteście ciekawi efektu u siebie, po prostu kupcie i sami oceńcie. 
 
Delikatny makijaż w moim wydaniu, tak najczęściej mnie można zobaczyć w domu ;P 
  Miałyście już okazje przetestować te maskarę? 
Udało Wam się ją otrzymać jako recenzentka Rimmel czy kupić? 
Do usłyszenia!
  

11 komentarzy:

  1. Produkt wydaje się ciekawy, większość recenzentek go zachwala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachwalają niby, ale bo ja wie czy taka rewelacja... nie jest zły, szału też nie ma.

      Usuń
  2. Gratuluję wyświetleń :). Tego tuszu nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie ją testuję, razem z przyjaciółką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt ciekawy :) I....

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taki delikatny make-up :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ja wole ostrzejsze wersje, jednak w domu zazwyeczaj tak, bez podkładu, pudru itp najwygodniej, ew sam tusz.

      Usuń
  6. Nie wiem czy spełniłby moje oczekiwania ten tusz : (

    OdpowiedzUsuń
  7. JA także uwielbiam mieć bardzo podkreślone rzęsy, ze nie wiem czy się na niego susze. ;)
    pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem,że ma z Hean i ten jest fajny, bardzo pogrubia i wszystko inne robi co trzeba :D

      Usuń
  8. Jeszcze nie mialam go, ale pomysle nad kupnem bo wlasnie mi sie konczy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...