niedziela, 3 sierpnia 2014

Tani pomarańczowy mani

Witam Was niedzielnie.
Popołudniowa nuda sprawiła,że powstał post paznokciowy, już czas.
Tydzień nosiłam wersje mono, więc,  dziś wersja na bogato. 

Kupiłam tani lakier do paznokci za całe 2,50! 
Okazuje się, że jest bardzo dobry, do koloru nie byłam przekonana jednak jest lato i trzeba szaleć.

  
 Malując te paznokcie po głowie chodziła mi głupia piosenka Disco Polo, którą mój brat namiętnie ostatnimi czasy słuchał ;/
Obrzydła mi do reszty, jednak się skojarzyłą znów, do tego syn chodził i wkółko śpiewał

"tańcz, tańcz, tańcz kiedy inni tańczą
pij, pij drinka z pomarańcza" 
 Jak lubić ten kolor? ja się pytam...  jakoś wpadł mi w oko. 

Wracając do lakieru producentem jest firma Edit Cosmetics, więc na pewno każdy gdzieś miał lakiery tej marki u siebie, jedne gorsze inne lepsze... ten okazuję się bardzo dobry.
Dokładnie: 
M.V Lady Elizabeth 


Fikuśna buteleczka o pojemności 15 ml, standardowy pędzelek pozwala na szybką aplikacje.
Emalia jest ani gęsta ani rzadka taka normalna.
Kolor piękny nasycony ba nawet neon, po dwóch warstwach wygląda idealnie, ma w sobie maleńkie drobinki połyskujące, bardziej można powiedzieć opalizujące.
 
Nosiłam ten lakier na swoich paznokciach tydzień!!! 

Po 5ciu dniach dopiero zaczął lekko odpryskiwać, jednak działo się to tylko na końcówkach.
Wiadomo każdy ma inna płytkę, u jednych będzie się dłużej trzymał u innych nie... jednak taki wynik u lakieru za 2,50???
Szok!

Stylizacja jak widać głównym motywem jest pomarańcz, trochę zieleni się pojawia(również nowy nabytek), do uzupełnienia czerń i biel oraz pomarańczowy brokat.

Kupiłam wtedy jeszcze jeden lakier, tej firmy jednak inna seria, niestety tamten już taki cudowny nie jest. 



To ja pozostawiam Was z pomarańczkami, oglądajcie i chętnie pozostawcie komentarz, będzie mi bardzo miło. Pozytywne jak i te negatywne...





Miłego odpoczynku :)

 

11 komentarzy:

  1. Pomarańcz mega :D Aż żałuję że się nie skusiłam wtedy też. Nie byłam nigdy przekonana do tej marki ale proszę jak pozory mylą :D
    Ps. Piosenka wychodzi już bokiem haha ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, letni kolor i jaki trwały :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten kolorek ! Aż zjadłabym sobie pomarańczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. (: Bardzo mnie cieszy, że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne! bardzo wakacyjny i taki pozytywny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie! cytrusy idealne na lato ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...