poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Śliwka w kolorach Avon Speed Dry +


Dzień Dobry!

Kolejny dzień lata ucieka, coraz bliżej jesieni dopada nas melancholijny nastrój.
 To dzieję się i ze mną, pomyśleć, że całkiem niedawno wszystko budziło się do życia, było pięknie zielono... a tu już jesiennie.
Na szczęście ostatni tydzień wakacji ma być słoneczny, póki co słonko jest.

Mój dzisiejszy mani trochę smutny... trochę wesoły.

Do ciemnej śliwki, której czas dodałam kolorowe akcenty, dla rozweselania całej tej smutaśnej aury.


AVON SPEED DRY+
SMOKY PLUMES

Głównym tematem jest lakier Avon, który kupiłam dość dawno, nie podbił on mojego serca. Kolor nie jest zły jednak jakość, daje wiele do życzenia, słaby... smuży i kilka warstw trzeba nałożyć, do tego wszystkiego trwałość, której nie ma-jeden dzień i już odpryski. Nie udany jakiś. 
Tyle, dobrego że maluje się wygodnie i szybko schnie.
12 ml butelka wystarczy na bardzo długo, cena ok. 8 złotych.


Reszta ekipy to dobrze Wam znane lakiery:

RIMMEL
GOLDEN ROSE
ESSIE  
  
Nie jeden raz już były na blogu.
 


  

Trochę kropek, paseczków i mamy zdobienie, niby smutnie jednak coś się dzieje.







Za tło posłużyła mi nowa torebka w kolorze szalonego różu :D 
 Będzie na rozweselenie szarego dnia. 

Do napisania.


11 komentarzy:

  1. Całkiem fajny ten manicure.

    OdpowiedzUsuń
  2. Manicure bardzo mi się podoba :) Nie mam żadnego lakieru z Avon jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, chociaż nie przepadam za tymi lakierami Avon.

    OdpowiedzUsuń
  4. superancki ten mani!! z chęcią widziałabym taki u siebie tylko, że brak mi cierpliwości do robienia takich rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Blekitny lakier z Rimmela jest swietny :) bardzo go sobie chwale

    OdpowiedzUsuń
  6. No superancko wyszło ;) gratuluję zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wyszło. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...