piątek, 29 sierpnia 2014

Sierpniowo-paczuszkowo i zakupowo.

Witam.

Dziś luźny, szybki post, małe podsumowanie paczuszkowe sierpnia.
Kilka przesyłek się uzbierało, trochę wygranych, coś tam kupiłam. 
Oczywiście większość to zakupy dla nowego członka rodziny, więc pieluszek, chusteczek pokazywać Wam nie będę :D

Zacznę od najlepszej paczki, wygranej na Domodi, za TopFan:









Takie gifty to ja uwielbiam ;) 
Wszystko było idealnie zapakowane a w paczuszce same skarby:

Torebka
Portmonetka "na drobne" ;P 
Naszyjniki
Kolczyki
Bransoletki
Okularki, typu Peggy Sue, tak jakoś mi sie skojarzyły :D

Kolorystyka bardzo mi odpowieda, lubię róż, czerń i mięte-trafione w 100%

Kolejna paczuszka "Dzidzusiowa" od Canpolbabies :


Same kolorowe cudeńka

3 butelki: duża, średnia i mała
Zestaw 3 śliniaków
Smoczek
Etui na smoczek
Łańcuszek do smoczka


Zakupiłam fajną podusię w urocze sówki oraz zestaw kołdra+ poduszka (białe, najnormalniejsze)




Aaaa była też paczka recenzentki Rimmel i w niej tusze ;)


Czekam na jeszcze kilka paczek, doczekać się nie mogę, jedna jest niespodzianką, więc tym bardziej.


Nareszcie coś dla ciała, moje kosmetyczne kąpielowe zakupy:


Płyn do kąpieli Luksja, zapach obłędny polecam! Market Dino 8,99/1lirt
Żel Avon Senses, kremowy, cena  4,99 
Żel Oriflame Discover, fajny, świeży zapach, 8,90
Żel, Kamill oliwka, Drogeria Natura 4,50
Żel Luksja, ?Market Dino 7,90
Żel Palmolive, Drogeria Natura 8,99 duże opakowanie
Płyn do higieny intymnej Ziaja, Apteka Dbam o Zdrowie, 6,20/500ml

Wszystkie te zapachowe cudaki bardzo mi odpowiadają...hm.. no może prawie wszystkie, żel avonowy nie do końca mi się podoba, taki ni jaki.

 To byłoby na tyle, była jeszcze wyprawka dla przedszkolaka ;) i masa pieluszek, chusteczek i innych kosmetycznych bobasowych różności jednak to sobie darujemy.
Wyjątkowo nie kupiłam lakierów :D była okazja na Essiaki jednak z moim refleksem wykupili wszystko w mgnieniu oka ;( 

Miałam się skusić na zakupy z BingoSpa i Prekursorkami, była super okazja, niestety kod wyciekł i masa osób się rzuciła na kosmetyki, płacąc tylko za przesyłkę, a akcja dla tych których była skierowana- zostali z niczym.
Jednak BingoSpa wraz z portalem Prekursorki ogłosili nowe zasady, może coś zakupię. 

Miłego Dnia Wam życzę.




11 komentarzy:

  1. Też dostałam nową maskarę Rimmel do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest co testować teraz, miłego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten Płyn do higieny intymnej z Ziaji, 6,20/500ml to nie wiele

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, czasem można coś tanio upolować ;)

      Usuń
  4. Paczucha z Domodi naprawdę świetna no i ta podusia w sówki - cudeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych kąpielowych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...