wtorek, 5 sierpnia 2014

Odrobina dziećiństwa Mickey Mouse

Witam wieczorową porą.
Dziś dzień spędzony w deszczu od urzędu do urzędu, mam dość. Tydzien w rozjazdach, tylko zero przyjemności, same sprawy.
Cieszy mnie tylko to, że czekam na trzy paczuszki i już doczekać się nie moge, pochwalę Wam się jak tylko dojadą.
 
Humor na dziś poprawiony dopiero zabawanym mani.

W każdym z nas jest odrobina dziecka.
W mniejszym, w większym stopniu, u innych odrobiana zamienia sie w dośc znaczna ilość. U mnie z umiarem :


Poszłam na łatwiznę i do zdobienia użyłam gotowców, takich jak naklejki wodne. Od siebie namalowane kropeczki i serduszko ;) 
 Taki zabawny mani mi wyszedł, zobaczcie sami.

  
 
Te myszki znają chyba wszyscy na całym świecie, podbijają serca od lat, moje teraz moich dzieci. Chyba każdy z nas ma do nich sentyment, ja na pewno.









Jak Wam się podoba powrót do dzieciństwa w moim wydaniu?


Jeśli jesteście ciekawi gdzie można kupić takie lub inne naklejki to już wyjaśniam.
Na facebooku można pooglądać  KLIK 
 A zakupić na allegro KLIK 
Gwarantuję Wam, miłą, szybka i profesjonalną obsłu POLECAM!!!
Jestem bardzo zadowolona.




 źródło: www.fanpop.com


Miłego wieczoru.

  
 

13 komentarzy:

  1. Fajne paznokcie, Podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! :) bardzo mi się podoba ten mani.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo urocze :)
    też sobie dzisiaj humor poprawiłam naklejkami na paznokciach, tyle że we wzorze pand :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki wesoły mani ;) córa lubi Myszke Miki ;) byłaby zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiałam tego Myszona! :D
    Pazurki superanckie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać nie tylko ja mam słabość do tej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miki to jest to, co chyba każdy lubi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie zdobienia

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...