środa, 20 sierpnia 2014

Little princes JOKO na ostro

Witam.

Dziś nie pisząc swoich wywodów, przechodzę do rzeczy... 
Konkretnie i na temat.
Zacznę cukierkowo, bo o takim lakierze mowa, jednak ma dodałam mu pazur.

Na tapecie

JOKO
 findyourcolor
Little princes 124


Początkowo nie podobał mi się wcale, jeszcze w butelce, mylę jaki "babciny" kolor, jakby perła, a takich nie lubię. 
Jednak pomalowałam nim paznokcie, masz babo-fajny lekki ni róż, ni fiolecik, super połysk.
Już będzie gościł częściej na mojej płytce.

Lakier z winylem, szerokim pędzelkiem, bardzo wygodnie się nim maluję. 
Pojemność 10 ml. 




Fajny, lekki lakier.

A tu taka niespodzianka:


Zaszalałam dzisiaj nie ma co.
Raz nie zawsze.




Jak Wam  się podoba?
Wolicie cukierkowo, czy na ostro?
Ja zależnie od nastroju.

Miłego Dnia.


15 komentarzy:

  1. dla mnie super cukierkowo, ale na ostro też niczego sobie :) I....

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie w moim stylu totalnie... Ale najważniejsze, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaszki to już raczej mani nie dla mnie , ale kolorek bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo ładny i w moim stylu. Czaszki bardzo pomysłowe. Piękne paznokcie. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za tym kolorem ale twoje wykonanie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. róż ogólnie słabo toleruje ale w twoim wykonaniu całkiem xałkiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie cukierkowo, śliczny ten kolorek. Muszę kupić ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...