sobota, 2 sierpnia 2014

Insta Mix

Sobotaaaa....

Właśnie nie dawno wstałam znów, obiadek zjedzony. 
Sezon na cukinię otwarty, wiec często jest... UWIELBIAM leczo.

Trochę na początek miesiąca luźnych postów, widzę dużo osób robi posty ze zdjęciami z 
 - przy okazji zapraszam na mój.


Spodobał mi się ten pomysł i dzisiaj, dla tych co nie widzieli, pooglądajcie.
Ten miesiąc chyba będzie bardziej obfitował w foto :D 
Bo szykuje się sporo wyjazdów, więc może napstrykam fotek.



Wypad na miasto z przyjaciółką, do dziś "chodzi" za mną tamta carbonara :D



Borówka amerykańska... mniam...

Moje skarby pachnące :)






To było już dość dawno, na blogu ;)


Tutaj jakoś dziwnie wyglądam :D



Babyblue... <3


"Kóik" Puszek, Pulpet ... maskotka ostatnich dni.


Miłego oglądania :)

Małe ogłoszenie parafialne, zostanę testerką tuszu marki Rimmel, taka sytuacja :D

Udanego weekendu!


4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...