wtorek, 1 lipca 2014

Kropeczkowy Mix

Witam Was wtorkowo-lipcowo!

Ostatni weekend minął w tępię ekspresowym, wczoraj jeszcze dochodziłam do siebie :D Goście i jeszcze raz goście, wczoraj nawet brakło mi sil na cokolwiek, wiec połowę dnia przespałam.

 Tydzień zaczął się ciekawię, udało się dostać do kampanii na
 Rekomenduj to ciesze się bardzo.
Będę Ambasadorką marki: Le Petit Marseillais  #AmbasadorkaLPM

  Dzisiaj mam dla Was post paznokciowy... 

Naszło mnie na kropeczki, a co dawno nie było. Ta stylizacja również przy okazji bierze udział w konkursie na MIX u Mixoflife, a to moja interpretacja tego słowa.


KROPECZKOWY MIX KOLORÓW




     

Chwilowo piękne słońce dopisało wiec wszystko ładnie się prezentuje.
 Raz deszcz i ciemno za moment zmiana i cieszymy się letnim słoneczkiem, obłęd.

  Długo myslałam co tu zmalować, aż nasumęła mi się ta właśnie myśl... kropki! Uwielbiam wszelakie na paznokciach, zawsze dodają uroku i są łatwe w wykonaniu.

Do stylizacji użyłam swoich ostanich zdobyczy i lakierów które są moimi ulubieńcami, z postów poprzednich.
Czerni się bałam, miała być klasyczna... niestety nie dało się nią już malować, wiec użyłam czerni ze złotym pyłem SAFARI. Na to top matujący MySecrets. kolory Golden Rose PARIS 256, COLOR EXPERT 57, SAFARI 412, RIMMEL 60 SECONDS 873 oraz ESSIE 241.





Jak Wam się podobają? 

Miłego Dnia.


10 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie ;)
    Mi też się udało dostać do tej kampanii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny mani :). Gratuluję :).

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne kropeczki :D mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło :) Kropeczki super się prezentują :)
    Przy okazji w wolnej chwili zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. SUper ;)
    powiedz dziewczyno gdzie Ty slońce znalazłaś :P bo u mnie masakra :( :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilami słońce jest, za chwilę pada trzeba wyczuć moment ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...