czwartek, 10 lipca 2014

Tu es belle... Paczka ambasarorska od Le Petit Marseillais

Bonjour 

Dzień dobry



Dzisiaj post o mojej paczce Ambasadorskiej od Le Petit Marseillais dostałam ją dzięki rekrutacji na Rekomenduj To jest to moja pierwsza taka akcja, ogromnie się cieszę. 

Jak wiecie wcześniej już sama kupiłam produkt tej marki i byłam zadowolona, wiec teraz zapewne posypią się kolejne "ochy i achy" bo jestem po porostu oczarowana.

Wczoraj do moich drzwi zapukał kurier( nie sympatyczny Pan) z paczką, od razu wiedziałam co dla mnie ma.
Szybki podpis i już jest moja, wyczekana, paczka...


Otwieram... moim oczom ukazał się widok pięknie zapakowanego pudełka, cudo. 


W środku żel, mleczko, zestawy próbek po 20 sztuk każdy, list i Przewodnik Po Śwoiecie Le Petit Marseillais


Jestem ogromnie zadowolona, że mogę testować takie cuda.



Pierwszą zainteresowaną była babcia(82lata) :) jak widać z wiekiem nie zmieniają się nasze upodobania. Kobiety w każdym wieku kochają kosmetyki. 
Dodam, moja babcia bardzo chętnie zamawia kosmetyki, każe mi kupować, podgląda co wyczyniam w sieci (portale modowe itp )


#AmbasadorkaLPM

Tertaz zaczynam swoją wielką przygodę z LE PETIT MARSEILLAIS

Kto z Was również ma tą przyjemność bycia w gronie Ambasadorek?



Trochę ogłoszeń parafialnych :D 
Ostatnio mnie mniej, lekkie urwanie głowy, to brak prądu, sprzęt strajkuję. 
Dzisiaj dowiedziałam sie, że załapałam się na kolejne testy, o tym nie długo.
Czekam na dwie paczki: Top Fan oraz wygrana z Hean, również nie mogę się doczekać, chyba dobra passa powróciła :)

Miłego Dnia!!!

 



13 komentarzy:

  1. Brawo! Gratuluję i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam wczoraj paczuszkę, faktycznie zapakowana jest cudnie i chyba miałyśmy tego samego kuriera, bo mój również był strasznie niesympatyczny:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam :D Fantastyczne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochasz się po pierwszym użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie super:) zaraz zabieram się za testowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję!
    podoba mi się z jaką dbałością firma pakuje dla Was paczuszki:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczuszki są świetne, uwielbiam takie opakowania eleganckie.

      Usuń
  7. gratuluję, z niecierpliwością czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...