wtorek, 22 lipca 2014

Tęczowe Ombre

WITAM

Mamy wtorek... gdyby ktoś się pogubił, bo ja jestem już na środzie :D 
Objadam się borówką amerykańską i piszę... mniam..

Dzisiaj mam dla Was kolorowy post ;) 
Moje paznokciowe wariacje.
Początkowo miały być bardziej kolorowe jednak zdecydowałam się postawić na zielenie i niebieskości... z małym wyjątkiem.

Tyle pomysłów w głowie, gorzej z realizacją i moim aparatem, chyba muszę kupić nową kartę pamięci, bo ta szwankuje ;/

Nie przedłużając zapraszam do oglądania, komentarze mile widziane.







Nie jest to może szczyt moich umiejętności, jednak na warunki dzisiaj powstałe, nie jest najgorzej.  
Mam nadzieje, że znajdą się zwolennicy OMBRE, która podbijało nasze serca w zeszłym roku, ja nadal lubię taką formę przekazu.








Jeszcze chcę Wam podziękować za liczne odwiedziny, zostawcie ślad po sobie, bardzo mnie cieszy że mam dla kogo tworzyć. 

Miłego słonecznego dnia.



7 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...