poniedziałek, 21 lipca 2014

Mini Haul zakupowy vol. 2 - lipcowo paczuszkowo :)

Dzień Doberek!

Poniedziałek dzisiaj więc ja leniwa i post luźny leniwy.

Ostatnio znów zamilkłam,oj trochę zmęczona tym upałem, wizyta w laboratorium mnie wykończyła.
Do dzisiejszego dnia sina ręka, od poboru krwi :(
Leże, wypoczywam, w między czasie obiad... tyle mnie jest. 

Jednak forma powróciła i jestem tutaj z Wami. Czas nadrobić zaległości blogowe.

Pochwalę się moimi zdobyczami wygranymi i zakupionymi. Zakupowo szału nie ma. 
Co do paczek czekam jeszcze na jedną. 


Więc zaczynam od wygranych, testowych paczek. Pierwszą była Ambasadorska z kosmetykami od  Le Petit Marsellais

Paczuszka z Wizaz z podpaskami Always







kolejno Top Fan Hean



Całkiem fajna paczuszka, czekam na jeszcze jedną za wypowiedź. 
 Ucieszył mnie płyn do demakijażu, miałam kupic nie mogłam się zdecydować. Szminka w mega kolorze, osobiście bym jej nie kupiła, bo bała by się tego koloru jest super! 
Całkiem na czasie.
Cienie, bronzer, puder bambusowy, tusz, błyszczyk. 




Dzisiaj świeżo odebrana wygrana z bloga Siouxie and the City



 Cuda, mówię Wam cuda... bransoletka, lakiery, cienie, baza pod makijaż, szminka( taki kolor jaki najczęściej używam), puder tylko róż się posypał ( ajj ta poczta) 
Ciesze się jak dziecko.

Teraz pierwsze co mnie czeka, przeprowadzka do dużego kuferka bo się nie mieszczę w kosmetyczce. chciałam go odsprzedać, chyba dobrze, że został, teraz jeden problem mniej. 


Teraz mini zakupy:


Żele Palmolive z biedronki za 3,99 :D
Suchy kultowy szampon - 10,90 
Szampon Biały Jeleń, w końcu znalazłam szamapon który mi odpowiada tz mojej skórze hurtownia - 5,20


Mniej kosmetycznie:


Buciki i kolczyki
Skusiłam się i ja na gumowe meliski, jak się ochłodzi będą idealne. Wszędzie ich pełno, cena ok. 30 złotych
Klapki z czaszakami Step Up całe 12 złotych, nie mogłam przejść obok obojętnie. stopy odbite, są moje i tylko moje :D
Kolczyki Soutache produkcji kuzynki, piękne cuda robi, trochę za dużo było niebieskich wiec wzięłam w zieleni. Cena 15 złotych.

Zapraszam Was również na mój INSTAGRAM 
tam więcej mnie :)

 

Miłego Dnia



5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...