piątek, 4 lipca 2014

Mini Denko Czerwca

Mamy lato-nareszcie!!!

Słonko świeci, jest ciepło, weekend się zaczyna i czego chcieć więcej...

Dzisiaj mam dla Was moje mini DENKO,
 mini bo jakoś większość produktów dopiero na wykończeniu.
Zużyłam te najlepsze, które najbardziej mi odpowiadały.
Kolejny miesiąc będzie obfitszy w puste opakowania.

Wygląda to tak:

Żele, płyn i krem...



Żele jedne z ulubionych, kupie wszystkie z ogromną chęcią.

Avon kids- pomarańcza, ma bardzo fajny pomarańczowy zapach. Około 8 złotych.

Fa kids żel i szampon, super świeży zapach, dobrze się Biedronce za 5,99

Kamill mleczko kokosowe, pachnie pięknie, idealnie się pieni, skóra po miękka i ładnie pachnie. drogeria Natura, 4,50

Palmolive ESSENTIAL Aloe Vera, świeży zapach, gęsty, wydajny, bardzo dobrze się pieni oczyszcza skórę. Drogeria Natura 5.99

Le Petit Marseillals waniliowe cudo, aksamitny w dotyku, dobrze myje, skóra miękka i przyjemnie pachnie. Drogeria Natura, 8,99
Już na dniach zawita dla mnie paczka Ambasadorska tej marki_doczekać się nie mogę :)


Kolejnym pustym opakowanie, okazała się kultowy:



Płyn do demakijażu BeBeauty z Biedronki, aktualnie jest w promocji, jednak ja już mu podziękuję, po zużyciu X opakować zaczął podrażniać ;/ 
Trzeba rozejrzeć się za czymś nowym, bądź powrócić do starej  Ziaji.

Ostatni produkt:


Biotanika KREM rewitalizujący Alkemika , był fajny, szklany słoiczek o pojemności 50ml, wygodny słoiczek, dla mnie idealny na noc. Skóra po było odżywiona i gładka, miły zapach.
Cena ok. 12 złotych
Niestety marka przestała istnieć ;/ tym samym trzeba się z nim pożegnać na zawsze.
Może mieliście okazję go wypróbować lub jakieś inne kosmetyki tej marki, ja bardzo lubiłam-niestety.


Taki małe DENKO serwuje Wam dzisiaj. Już niedługo zawita trochę nowości więc będzie ciekawiej ;)
To byłoby na tyle, nie ma co marudzić, mamy weekend.

Miłego wieczoru!


12 komentarzy:

  1. kosmetyki z bebeauty nie dam rady stosować, cała skóra mnie piecze i szczypie i jest podrażniona

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde denko jest fajne, nieważne czy duże czy małe :). Lubię ten micel. Ale teraz skusiłam się na inną wersję w większym opakowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam, że są, niestety czas na coś innego.

      Usuń
    2. ja sobie zakupiłam wersję łagodzacą :)

      Usuń
  3. Fajne denko :) co do micela, mam zamiar go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie takie mini. ;)
    Zaciekawiłaś mnie kokosowym żelem- ostatnio mam fioła na punkcie kokosa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja... uwielbiam, poleca cudny zapach i cena, chyba mało kto te wersję kupuję.

      Usuń
  5. Le Petit Marseillals jest bardzo fajny :)

    http://makijazkrokpokroczku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ten z avonu dla dzieci jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem ładne denko, ten płyn z avonu miałam kiedyś dla syna...

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też żałuję, że nie ma już Alkemiki:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...