wtorek, 15 lipca 2014

Kolorowe Ciapciaki

Hej wszystkim,
Wtorkowe późne popołudnie, a mi zebrało się na post. 
Trochę trzeba nadrobić zaległości. 

Jakoś nie należę do osób piszących notki "na zapas" wszystko idzie na bieżąco... wiec są dni, że po prostu milknę.

Dzisiaj kolejny mani, tym razem bardziej szalony... po zazdrościłam przyjaciółce koloru, wiec myśle zmaluje coś i ja. Bo po malinowym śladu nie ma.

Pusta głowa... Podejście pierwsze- serduszka... eeee takie ni jakie-zmywam. Druga próba paseczki, jeszcze gorzej, za trzecim razem mam o to takie cudaki-ciapciaki. 
Ameryki nie odkryłam, nie jedna z Was takie cuda miała, tym razem postanowiłam i ja takie mieć. Podobają mi się bardzo. Bo mają fajne, letnie kolorki. 
Zapraszam do oglądania.




Uwielbiam wiosnę i lato, gdzie nie wyjdziesz można pstryknąć fają fotkę, bez kombinowania. Mistrzem fotografowania nie jestem, jednak zawsze jakoś to wygląda. Zimą trzeba kombinować ;/
Tak wyskakujesz na ogródek i tam zawsze pełno różnych kwiatów, od koloru do wyboru.




Dzisiaj wyjątkowo dużo zdjęć, aparat miał dobry dzień,  karta pamięci raczej :D

 To lakiery bardzo dobrze Wam znane jakie użyłam do stylizacji. Golden Rosiaki, Safari i Top matujący MySecret



Miłego dnia/wieczoru jak kto woli. 


12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba takie mani :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ;) ja zdjęć ma narobione na duży zapas właśnie,tylko z pisaniem postu zawsze mi długo schodzi i obróbką zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się, a zwłaszcza to, że dla tych ciapciaków użyłaś białą bazę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba na białej najlepiej się prezentują.

      Usuń
  4. Super się prezentują Twoje pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te ciapciaki :)
    Masz bardzo ładne paznokcie, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie połączenie kolorów !
    Podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bosze... jak Tyś to pięknie zmalowała! jestem pod wrażeniem:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie cieszy, że się podobają :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. podoba mi się to! Tak folkowo wyszło :)
    Ja również nie piszę notek "na zapas" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...