poniedziałek, 14 lipca 2014

INGRID, Malinowy Król? Raczej Błazen...

Witam Was w letni poniedziałek
dzisiaj post typowo lakierowy, o emalii która nabyłam niedawno, stojąc przed szafa Ingrid dokonałam olśnienia i kupiłam taki niby fajny kolorek... 

Jaki? 

INGRID ESTETIC 97

Kwadratowa butelka o pojemności 10 ml, z malinową emalią, wydawała się być idealna, piękny kolor który od razu "wpadł mi w oko" 
Taki Malinowy Król... niestety, można śmiało nazwać go Błaznem.


Dlaczego? Chodzi o krycie... 3-4 warstwy dają dopiero fajny i satysfakcjonujący efekt. Czyli kiepsko. Malujemy i malujemy, niby idzie dość gładko i bez problemowo. Jednak poirytowałam się już po 2gim razie ...
 Sam kolor wydaje się nasycony i ciekawy, gdyby nie tyle warstw, jedno co jest dobre to czas schnięcia jak na tyle malowania szybko mu poszło, tyle dobrego.
Z Jakością i trwałością tez kiepsko, bez topu na drugi dzień są starcia, nie wygląda to estetycznie. 

Cena: 7,50

Było trzeba iść po Golden Rosiaki :D Tańsze, większy wybór kolorów oraz jakościowo lepsze.


Jako, że lakier nie zachwyca to i stylizacja bez szału ...




Jak Wasze spotkanie z tym lakierem? Lubicie? 



Teraz trochę się pochwalę... wspomniana post wcześniej akcja, to testowanie podpasek Alweys dzięki portalowi WIZAZ 

Czekam na wygrane paczuszki od HEAN

Wczoraj na zakończenie dnia miła wygrana na blogu u Souxie zestaw kosmetyków od JOKO :D
Chyba dobra passa powróciła... jupii :)


To chyba tyle... 
Miłego Dnia 


5 komentarzy:

  1. Szkoda, że taki problemowy w nakładaniu i szybko się ściera, bo kolor ma ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. sam kolor ładny,. ale ja też nie lubię lakierów, których trzeba nakładać kilka warstw...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że ma tyle minusów bo prezentuje się pięknie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilość warstw straszna. Ale kolor ładny :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek ładny, kupiłam niedawno zieleń z Ingrid ciekawe jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...