sobota, 26 lipca 2014

błękitna laguna WIBO i morska zieleń MySecret

Witam się z Wami w sobotnie popołudnie.

Lato wróciło, słonko świeci więc zapał do pracy jest.
Część z Was zapewne na wakacjach, wypoczynku rozjazdach, ja (my) w domu, zaczynamy urlop od 4go, mam cichą nadzieje, że dzidziusiowi aż tak się nie śpieszy i gdzieś wyskoczymy-jeszcze.
Póki co lekarze, egzamin i takie tam... :)

Dzisiaj mam dla Was typowo wakacyjny post 



Będąc w miasteczku, poszłam po swoje lakiery GR, niestety przebrane kolory wiec nic nie wzięłam z nich, w ręce wpadł mi lakier z letniej kolekcji WIBO

CELEBRITY NAILS 9 DEEP OCEAN




Kolor ten skojarzył mi się z Błękitna Laguna, taki ciekawy letni, z drobinkami złota mieniącymi się w słońcu.
Zapłaciłam za niego 4 złote, więc jak tu się nie skusić.


Pomalowałam płytkę na jeden kolor i niby fajny jednak czegoś tutaj brak. Wpadł mi do głowy kiedyś kupiony piasek od MySecrets 173 SEA GREEN , coś trzeba skombinować.

W efekcie końcowym uzyskałam dwa palce w morskiej zieleni i resztę w błękitnej lagunie :P nieźle wakacyjnie.

Chwila zastanowienia, no tak... jak takie kolorki to i plama musi być... kilka machnieć i mamy skromny wakacyjny mani.








Życzę miłego odpoczynku i udanego weekendu.


8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...