środa, 25 czerwca 2014

Róż i już... Safari 412 i 155

WITAM, 
Środowy wieczór,  za oknem szaro czy to wieczór czy dzień, żadna nowość ostatnimi czasy.
 Lato w pełni...

Dzisiaj mam dla Was post w odcieniu różu... ostatnio bardzo na czasie. 
SĄ to moje wczorajsze zdobycze, sztuka 3 złote, co to może być? Oczywiście lakiery:

 SAFARI, QUIZ COSMETICS

Znalazłam dwa odcienie które mnie zaciekawiły ostry róż 412  oraz koralowy 155





Każdy chyba bardzo dobrze zna osobiście te lakiery, lub o nich czytał...
Co ja mogę powiedzieć
 Cena fajna, dość szeroko dostępne, wydajne. 
Butelka 12 ml z dość gęstą emalią, pędzelek standardowy, maluje się wygodnie. Kolory nasycone, dobrze na pigmentowane, jednak zdarzają się kiepskie odcienie. Malowanie bez smug i konieczności poprawek. Jedno czego nie lubię to dość długość schnięcia :/
Ja nałożyłam dwie warstwy i jest efekt idealny.
Cena: 3 złote




Jak na lakiery za 3 złote jestem zadowolona z ich koloru. 
Najbardziej zadowala mnie ten ostry róż. 
Dzisiaj post szybki bez malunków, aparat odmawia mi posłuszeństwa, do tego co chwilę ktoś przyjdzie ARMAGIEDON :D






13 komentarzy:

  1. Piekne sa!! Ja uwielbiam róże z kazdym odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki rewelacyjne :) podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne lakiery. Bardziej przypadł mi do gustu koral :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki maja rewelacyjne, mam dwa lakiery z tej firmy, szkoda tylko , że czasem nawet całego dnia bez topu nie wytrzymują na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jak się trafi, bo u mnie bez topu dość długo wytrzymują. We wodzie dużo prac mam wiec za ta cene są ok.

      Usuń
  5. Super kolorki :) w sam raz na lato :) ja w swojej okolicy już od dawien dawna nie widziałam tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wpadający w fuksję jest super ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam jeszcze żadnego lakieru Safari ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...