czwartek, 12 czerwca 2014

Rimmel Breakfast in Bed czyli śniadanie ... na kolację

Dzień Dobry, jeszcze
Piękny dzionek w pełni. 


 Dziś poszło lepiej testy zdane, wiec pełna optymizmu pokażę Wam nowy lakier... 
Jestem w nim zakochana... lekki rimmelowy miętusek.


Rimmel 60 SECONDS 873- BREAKFAST IN BED, w moim wydaniu śniadanie do łóżka jest kolacją. Czasem tak bywa.
Nie zagłębiając się w porę dnia
, lepiej obejrzeć efekt na pazurkach. Ja jestem oczarowna.



Lakier solo prezentuję się pięknie, świeży, energetyzujący kolor, idealny na wiosnę i lato.


 Wersja z minimalistycznym wzorkiem- kropeczkowym.


Rimmel, BREAK FAST IN BED, 873 
Lakier z kolekcji Rita Ora.
Kolor to mięta,tylko taka nie do końca, tonacja niebiesko-zielona z nutą srebra. 
 Poręczna butelka, 8 ml emalii szybko schnącej. Ja położyłam dwie warstwy dla lepszego nasycenia koloru ale z jedną też jest ok. Średniej szerokości pędzelek pozwala na łatwą aplikację.

 Cena: drogeria Natura 6,99



Ciężko było mi zdecydować się na kolor, były jasne odcienie i ciemniejsze bardziej intensywne, w końcu wpadł mi "w oko" miętusek, nie żałuje.






Co tu dużo pisać lepiej obejrzeć efekt i napawać swój wzrok miętą:)

Jak Wam się podoba?  Macie jakis lakier z tej kolekcji lub inne? 
Ja na pewni się jeszcze skuszę na inne odcienie. 

Miłej reszty Dnia!!!

 

13 komentarzy:

  1. Lakier bardzo mi się podoba. Zdobienie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdobienie :D i ten kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię miętę na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tym kolorku! :)
    Obserwuję i będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny jest ten kolorek, miałam na niego ochotę w Rossmanie ale jakoś udało mi się powstrzymać :P
    z wzorkiem kropeczkowym wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszy mnie, że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek a do zdobień nie mam talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne paznokietki i piękny kolor - naprawdę :)
    u mnie nowy wpis zapraszam na schadzkę po blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...