poniedziałek, 23 czerwca 2014

OCEANIA gra w kolory, żółty, zielony a może niebieski?

witam...
... jak ja nie lubię poniedziałku!
Czy jest w ogóle ktoś kto je lubi? nie wiem... mało osób chyba.

Mały dylemat sie pojawił bo nie wiem co Wam pokazać dzisiaj, czy znów paznokcie, a może serie żeli...
Zdecydowałam się na małe lenistwo i będą żele pod prysznic :D z Biedronki.



Jakiś czas temu pokuszona na jednym z blogów, pozwoliłam sobie je zakupić, a że cena okazała się rewelacyjna wzięłam od razu wszystkie.
Hm.. 3złote za 500 ml...?! Czy to może być dobry zakup?
Wcześniejsza seria, była nijaka... jeden żel tylko lubiłam "mleko i miód", reszta porażka. Opakowanie nie atrakcyjne, dla kogoś kto kupuje oczami na pewno się nie skusi, mniejsza pojemność- 300ml, tylko cena ta sama.

Dzisiaj mamy wysoką atrakcyjna butelkę, z kolorowymi aplikacjami, kolorowe wnętrze, pojemność zwiększona do 500ml. Trzy warianty zapachowe i kolorystyczne:

Zielony

 Żółty
Niebieski


Początkowo moim ulubieńcem był żółty, słodki zapach rozkoszna kąpiel...
Później niebieski świeży, coś dla ducha...
Najmniej chętnie podeszłam do zielonego, w butelce nijaki, dziwny zapach... po użyciu, wow.. cudo winogrono z poziomką! Owocowa przygoda.

Aktualnie moimi naj są żółty i zielony, niebieski jest ostrzejszym zapachem.



Każdy z nich jest ciekawy sam w sobie, idealne na każdą porę roku, latem świeżość i szyki prysznic, zimą przypomnienie lata.

Więc po kolei... zacznę od żółtego:

OCEANIA AROMATIC lemon energy beza cytrynowa, pozytywna energia
Bezy cytrynowej chyba nie miałam okazji jeść, jednak standardowe uwielbiam. Zapach słodko-cytrynowy, aż dziwne jak kwaśna cytryna może być słodka. W tym wydaniu jest. Zapach świeżej cytryny miesza się ze słodkim i tak mamy ciekawą mieszankę o pięknym zapachu. Jest idealny.

OCEANIA AROMATIC fruit coctail poziomka winogrono, orzeźwienie, gładka skóra 
W tym wydaniu typowo owocowe doznanie, winogrona świetnie współgra z poziomką. Intensywny zapach. Aż chciałoby się zjeść owoce.

OCEANIA AROMATIC algi ocean sól morska, pielęgnacja, miekkość
Tutaj mamy intensywniejszy zapach, świeży i przyjemny. Bardziej perfumowany, w przeciwieństwie do poprzedników

!!!uwaga!!!

Dwa pierwsze na pewno podczas kąpieli kojarzą się z jedzeniem, dla łasucha może okazać się to zgubne :D 
  
 

Co do całości, żele dość dobre jakościowo, średniej gęstości, bardzo dobrze się pienią, skóra po jest odświeżona i dobrze oczyszczona. 
Piękny zapach podczas stosowania i łagodna nuta zapachowa na skórze po kąpieli. Zapach na skórze nie utrzymuję się długo, jednak ja jestem zadowolona.

 



Który kolor preferujecie? Mieliście okazję je testować. 
Jeśli nie, polecam.





10 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tych żeli. Fajnie wyglądają :).

    OdpowiedzUsuń
  2. super zapachy ! to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych żeli z Biedronki akurat nie miałam, ale zapachy na pewno by mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie zielony, super zapach, niech nie zwiedzie Was cena, bo są naprawdę godne wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych żeli ;D Ale póki co mam spory zapas żeli więc nie planuje zakupu żadnych ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam tych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hm, z tych chyba żółty - ale kolor, bo zapach to chyba tych winogron bym wzięła...
    nie znam się z tymi żelami - fajnie, że się sprawdzają:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam, ale chętnie kiedyś zakupię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam świeze zapachy, wiec chyba przypasowałby mi najbardziej niebieski ;)
    nigdy nie miałam tych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam ostatnio niebieski. Sama nie dowierzałam,taka cerna za tyle żelu?:D Jest bardzo fajny, można kupic od czasu do czasu. Pewnie będę do nich wraca na zmianę z ukochanymi żelami nivea:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...