wtorek, 3 czerwca 2014

Neonowo różówo-zielone :)

Witam,

 znalazła się chwila na napisanie postu. Pogoda fatalna, szaro i pada.
 Piękną mamy jesień tej wiosny :(  - to stwierdzenie pasuję idealnie. Weekend przebiegł płynnie z atrakcjami dla chłopaków, wczoraj miły wieczór z mężem, przed egzamin wewnętrzny.
 Dostałam się do testów dla dzieci z zaprzyjaźnionej strony, gdzie się udzielam od ponad 4 lat, już niedługo Wam pokażę, czekam jeszcze na kilka wiadomości w sprawie testów. Szczęście w konkursach coś mnie opuściło, mam nadzieję że się kumuluję :D

     Na poprawienie humorku dziś energetyzujący mani. Widząc go chociaż na chwilę przypomnina się ta słoneczna aura, która jeszcze niedawno gościła.





Ciężko było złapać mi ostrość i światło, specem nie jestem, mam tylko cyfrówkę albo telefon z kiepskim aparatem, męża przekłamuję kolory :D
Najważniejsze widać, idee czyli kolory.

Neonowy róż oraz zielony kiwi kolor, w marmurkowym wydaniu ( bardzo lekkim)

Jako, że nie miałam ostrego różu o takim efekcie połączyłam dwa kolory. 
Ostatnio na blogu u kogoś widziałam neonowe Lemaxy, bardzo spodobał mi sie edfekt, wiec zmalowałam i ja.Różnica taka, że w dwóch kolorach.



Lakiery które użyłam to :

My Secret 167 kiwi - kwadratowa buteleczka skrywa w sobie emalie o stonowanym zielonym kolorze, z efektem marmurkowym, podobno pachnie jak schnie.. za dużo powiedziane, fakt nie śmierdzi. Łatwo się aplikuję, dość szybko schnie. Kupiłam go w Drogerii Natura za 3złote, już jakiś czas temu, doczekał się swojej szansy.

Lemax kwadrat - tylko tyle na opakowaniu możemy wyczytać, łatwy w aplikacji z marmurkowym efektem, szybko schnie, każdy go na pewno doskonale zna lub widział u kogoś. Butelka 9 ml. Koszt w sklepie internetowym 2,50

Butterfly SINGLE 102 - mini lakier z maksi kolorem. Jednen z ulubionych kolorów, może jakośc jest kiepska, lubię go. Szybko się nim maluję, wygodnie, jeden minus kilka warstw minimum 3 daje ciekawy efekt. Połączyłam go z Lemaxem w celu efektu marmurka. Butelka 6 ml. Cena 2,50, szeroko dostępny w małych sklepach z chemią i kosmetykami.




 



Efekt jak widać, ostry róż oraz stłumiona zieleń na żywo wygląda to ciekawiej, musicie uwierzyć na słowo.



Dziś na szybko i leniwie, jeśli chodzi o wymyślność wzoru, wybaczcie. Trochę mam na głowie, już nie długo egzamin aż strach.

Dziękuję  za wszystkie komentarze i odwiedziny na blogu, bardzo mnie to cieszy i proszę o więcej.

Miłego Dnia Wam życzę! 



13 komentarzy:

  1. Ten zielony wygląda ciekawie :). Ja jutro mam egzamin więc nawet nie myślę o robieniu paznokci. Już mnie stres zżera :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po niedzieli i póki co jest ok ;) jednak za tydzień to ciekawie nie będzie...

      Usuń
  2. ooo oto super, ja w tym roku nie biorę udziału w konkursach, ale mam nadzieję nadrobić we wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję póki mogę i czas pozwala, ale susza z wygranymi :/

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dokładnie, cały dzień był Shrekowy... nawet ludzie w tv :D

      Usuń
  4. tak doszukiwałam się lemaxa na pazurkach i praktycznie go nie widać ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo to była jedna warstwa tylko, trzeba kilku by efekt był bardziej wyrazisty.

      Usuń
  5. Ślicznie ;) Nominowałam Twojego bloga do Liebster Award ;) Więcej informacji tu:http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/2014/06/nominacja-do-liesbster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja Cię...ale masz pazurska...A kolorki są mega :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...