piątek, 13 czerwca 2014

Le Petit Marseillais, do zakochania jeden krok

Cześć, wszystkim w piątek 13go.
Oby był dniem szczęśliwym. Czarne pechowe koty, to nie moja bajka, uwielbiam, sama miałam takiego, niestety już go nie ma.

Dziś luźny post, wyjątkowo nie paznokciowy, o pewnym specyfiku do mycia, o którym ostatnio bardzo głośno... czyli wchodząca na rynek marka z serią kosmetyków LA PETIT MARSEILIAIS.
 Sama byłam bardzo ciekawa, wiec zakupiłam na próbę żel, oczywiście zdecydować było się ciężko który. 
Mój nos na odległość wyczuł wanilię... uwielbiam!
 Wiec wzięłam, rozważałam jeszcze możliwość zakupu pomarańczy i lawendy, następnym razem. Oczywiście wtedy zakupię większe opakowania.
Jak wcześniej wspominałam, dostałam się do drugiej tury wyborów Ambasadora tej marki na "Rekomenduj to" może się uda-  3mam kciuki.

 Tak oto wygląda sprawca całego zamieszania.

 LA PETIT MARSEILlAIS Lait de vanille, Mleczko Waniliowe

Przechodząc do głównego bohatera, żel-tu opakowanie jest proste i bez zbędnych udziwnień. Prostokątna butelka, z której łatwo aplikuję się żel.
 Mamy dwie wersje pojemności 250 oraz 400 ml.
Cena : 8,99 kupowałam u siebie w sklepiku ze wszystkim, dostępność dość szeroka. widziałam w Naturze, Rossmanie i innych, cenowo zbliżone wszędzie.

Co do wnętrza opakowania... efekt wow! W środku znajduję dość lejąca się ciecz, która pieni się bardzo dobrze, oczyszcza, skóra po jest miękka i przyjemnie pachnie, przynajmniej u mnie taki efekt poczułam.


 Taki luksus dla każdego. Byłam zachwycona, ten zapach wanilii, rozłożył mnie na łopatki :D
Dawno takiego fajnego żelu nie miałam.Po umyciu na skórze wyczuwalny był lekki, zmysłowy zapach. Przepadłam...

Może jako, że spodziewamy się luksusu...  trochę się rozczarujemy w składzie znajdziemy SLES , nie jednego to zniechęci, mnie osobiście nie przeszkadza. Nie czuję jakiegoś dyskomfortu z tego powodu.
Produkt testowany dermatologicznie/ pH neutralne dla skóry



Z całą pewnością będzie zajmował honorowe miejsce w łazience i pokuszę się o zakup innych wersji zapachowych.

Na opakowaniu znajdziemy informację:

" Wyjątkowa delikatność- formuła, jakiej pragnie Twoja skóra
La Petit Marseillais Mleczko Waniliowe łagodnie myje Twoją skórę, czując jej najgłębsze potrzeby. Aksamitna, łatwa do spłukania piana zniewala zachwycająco słodkim zapachem. Twoja skóra ma to, o czym marzy - jest gładka, nawilżona i odżywiona! "
podpisuję się pod tym.
   

Już mieliście okazje zakupić ten lub inny wariant zapachowy tej marki?
Szczerze polecam!!!

Jako, że dziś początek weekendu, udanego wypoczynku dla tych którzy go mają. Ja rozpoczynam od czereśni :)
Do napisania! 




11 komentarzy:

  1. Nie znam tego żelu, nie miałam żadnego z tej firmy. Na razie mam pełno zapasów, które muszę wykorzystać :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. tez nie miałam nic z tej firmy, a zapach wanilii uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wąchałam w sklepie akurat tą wersję i zapach bardzo mi się podoba, więc pewnie się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie słyszałam o tym produkcie :P też lubię wanilię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusiły mnie te żele z rossmanowskiej półki ! Ale się nie dałam - niestety mam zapas żeli więc póki co wstrzymam się z zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zapach wanilii, szkoda, że produkt, nie do końca naturalny...

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie ciekawią kosmetyki tej marki.
    I tez mam nadzieję, że uda się zostać Ambasadorem Rekomenduj To :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy nic z tej firmy, chociaż kuszą mnie te produkty od kiedy są dostępne w rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...