poniedziałek, 16 czerwca 2014

Kolorowo...






Hej, 
dziś luźny post, miało być coś innego, niestety... mam jakiś zły dzień ;/ 
Piszę abyście wiedzieli, że pamiętam o Was i jestem.
Weekend minął, już za chwilę kolejny, a ja się pytam: ' JAK ŻYĆ' ?

Nie owijając wełny w bawełnę, pokażę Wam co zmalowałam tym razem na oku... miał to być makeup na konkurs... i co? Nie napisałam kartki ;(
Dzisiejszy dzień klapa po całości...

Konkurs będzie musiał poczekać,  aż zmaluje coś nowego.
Zaległości blogowe prawie nadrobiłam. Wczorajszy dzień był wyjątkowym, mężuś miał  urodziny, bez szału-niestety jego praca jest wkurzająca... cóż poradzić. 



Dziś u mnie na oku gościła jasna mięta i turkusowo-zielony kolor, w wersji light.
To co widzicie to już bogatsza wersja kolorystyczna i więcej barw.
Zieleń-mięta-ciemniejsza, żółty, niebieski, fiolet... to główne składniki tej tęczy. Róż na ustach trochę stłumiony... Bo jakoś za super w ostrych kolorach szminek się nie czuję.


Jak wasze odczucia?
Będą ze mnie ludzie? :D
Mam w planach zakup kilku palet z cieniami, w jakiś fajnych kolorkach, oczywiście nie umiem się zdecydować.

A tutaj trochę zabawy ;) 
Forma i przekaz dość smutny, taki nastrój dziś mam, może jutro będzie lepiej, oby.





Dziś wyjątkowo krótko, wybaczcie. Jutro będzie coś ciekawszego, postaram się :)




7 komentarzy:

  1. No świetny kolorowy makijaż. Taki letni...Super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się jak mogłam :D trochę aparat mnie wnerwił ale jakoś :D

      Usuń
  2. Bardzo fajny makijaż, podoba mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny mejkap, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż, na lato w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny letni makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki na oku :) Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...