środa, 11 czerwca 2014

Haul zakupwy vol. 1

Jestem i ja... trochę smutna, zła na samą siebie ale jestem.
  Egzamin nie udany, !punkt więcej i było by całkiem ok, trudno. Na grupę 14 osób zdało góra 4. Trochę nerwy  mnie zjadły i walnęłam gafę... jutro raz jeszcze. Chociaż żeby na miasto wyjechać :D
Dla mnie wtajemniczonych to był egzamin na prawo jazdy.

   Dziś luźny post o moich zakupach.

Jak pisałam wcześniej, swoje smutki nagrodziłam małymi zakupami. Na poprawę humoru. 
dojechała paczka z produktami do testów- fajnie.

Centrum handlowe na upały idealne... Zakupiłam swoje umilacze czyli lakiery i żele pod prysznic. Trochę bielizny dla chłopaków i super kocyk w Biedronce dla maluszka.


Najbardziej cieszą mnie lakiery... Rimmel, Golden Rose, My Secrets, Essence. Piękne kolorki, na lato oczywiście jeszcze kilka innych "wpadło mi w oko" jednak zachowałam umiar.
 Trochę zieleni i tak uzupełniłam swoja kolekcję.


Wszystkie zdobycze.

 Zielenie.
Golden Rose


Jak wiecie żele idą u mnie jak woda, trzeba było zapasy uzupełnić. Avonowe prawie na wykończeniu, czas na powrót do normalności i nowości. Skusiłam sie nawet na nowy LE PETIT MARSEILIAIS o zapachu waniliowym, mówię Wam te kosmetyki to są cuda! Opakowanie inne inż standardowe, proste w przekazie o niesamaowitym wnętrzu, najchętniej wykupiła bym wszystkie.
 Przeszłam pierwszy etap rekrutacji w "Rekomenduj to" może się uda testować inne, jeśli nie -kupię :)



Kolejnym fajnym zakupem jest kocyk z mikrofibry.  Kolorów już nie było do wyboru, wzięłam co było dość uniwersalny, bardzo fajny, mięciutki i milutki. Cena całe 14,99, podobny w centrum 60 zł. ;/



Bielizny nie będę Wam pokazywała :D Odpuścimy ten punkt. Reszty zakupów do domu również, chyba że kogoś interesuję proszek do prania, wędliny czy papier toaletowy to piszcie :D

Najbardziej wyczekiwana paczuszka testowa...
 od Canpol Babies. Zestaw składający się z kubeczka, miseczki i ślinika. Z tą marką znam się nie odwczoraj, na ich forum jestem ładnych kilka lat, miałam możliwość testowania wielu fajnych zabawek : maty edukacyjne, zawieszki, zabawki do kąpieli i inne znakomite akcesoria. Zaprzyjaźniłam się niektórymi mamami z forum, utrzymujemy kontakt do dziś.

W paczce znajdowały się miseczki zmieniające kolor pod wpływem ciepła, kubek niekapek oraz  śliniaczek :)




Fajne kolorowe akcesoria, me serce już podbił kubek w radosnym kolorze zielonym.

10 komentarzy:

  1. jestem ciekawa tych lakierów :) bardzo ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiłam się na Oceanię poziomkową, super zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnie dwie żółte były, następnym razem wezmę inne :)

      Usuń
  3. Ile nowości! Świetne kolory lakierów :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne lakiery ;) mam niebieski GR ;) życze powodzenia następnym razem ;) testy zdałam za pierwszym podejściem, jazdę za drugim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten lakier z rimmela, jeszcze nie zdążyłam go przetestować


    ps. a u mnie ? KOLOROWO NA LATO :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery śliczne :) Powodzenia na egzaminie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne lakiery :)
    a co do prawa jazdy to też powinnam się za nie zabrać... już od roku sobie to obiecuję i nie mogę się zebrać w sobie by w końcu zacząć :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie lakiery bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne lakiery, jestem ciekawa jak wygląda zieleń z GR na pazurkach. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...