niedziela, 8 czerwca 2014

Essie w wersji zielonej

Hejka!!!
  Słoneczny dzionek, pogoda rozleniwia... a ja przygotowałam dla Was po raz kolejny lakier Essie, tym razem w wersji zielonej. Nie jest to aż tak energetyzujący kolor jak poprzedni, jednak na tło idealnie się nadaję. Były chabry, to teraz inspiracja ogrodem... Miały być polne maki tylko u mnie problem by je znaleźć. Trudno, jak się nie ma co się chce, trzeba kombinować. Ogród obfituje w różnobarwne kwiaty, trochę wyobraźni trzeba użyć i mamy gotowca. Powiedzmy, że maki :)

 Trochę z innej beczki, mój blog dostał aż dwie nominację LIEBSTER AWARD, dziękuje dziewczyny za wyróżnienie. Jak będę miała więcej luzu, postaram się odpowiedzieć na pytania. Bo aktualnie mam grafik zajęty, staram się realizować wszystko w swojej kolejności. Wybaczcie.

Więc przy leniwej niedzieli, czas na ESSIAKA w wersji green 




... tak prezentuję się lakier solo:



ESSIE MOJITO MADNESS 222A
Specjalnie nikomu nie trzeba przedstawiać lakierów tej marki, większość zna je bardzo dobrze.
Kwadtaciak skrywa w swym wnętrzu emalie, która równomiernie się rozprowadza, bez smug i konieczności poprawek. Szybko schnie i czego oczekiwać więcej. Z trwałościa bywa żnie, bez topu  cóż max. 2 dni bez odprusków( gdy dużo robimy we wodzie), z topem potrzymie znacznie dłużej.




Do stylizacji użyłam czerwień, czerń, biel oraz bezbarwny brokat, trochę kropek, ciapek, kresek i mamy efekt. Dla mnie nic wielkiego, może dla kogoś kto ogranicza się tylko do jednego koloru to jest coś. Na prawdę trochę chęci i mamy efekt, który w rezultacie podoba mi się.



W niedalekiej przyszłości muszę zaiwestować w dobry biały lakier, czarny i jakieś super kolory na lato. W centrum widziałam nową wyspę z Golden Rose, jak czas pozwoli muszę zmacać małe co nieco. Odwiedzić drogerię Rossman oraz Naturę tam zawsze coś wpadnie mi w oko. W drugiej jest Inglot i kilka z innymi mniej znanymi markami, a co-raz się żyję.
Będzie powód, zdam czy nie... na smutki czy radość zakupy idealne. 

Jak Wy oceniacie dzisiejszą stylizacje? Podoba się, chociaż trochę

Tylko 30 wyświetleń i będzie 1000-dziekuję, wpadajcie, komentujcie, obserwujcie sprawia mi to ogromna radość, że to co tworze się podoba. 
:* 
  
Miłej reszty Dnia!!!

  
 

8 komentarzy:

  1. Fajny kolorek :). Nie mam żadnego essie jeszcze, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek. Zdobienie świetne :). Ja nie mam żadnego Essie. Trochę mi szkoda pieniędzy kiedy z Golden Rose mogę mieć 5 lakierów w cenie Essie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ja je dostałam :D Na allegro są atrakcyjne ceny Essiaków, tak sie zastanawiam nad nimi :)

      Usuń
  3. ładny kolorek:) zdobienie też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie mam w swojej kolekcji Essie, mam nadzieję że się kiedyś to zmieni ;)
    Zieleń śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta zieleń :) i zdobienie również mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tych pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię zielonego koloru ale te wygląda super i jeszcze te maki.. coś pięknego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...