piątek, 6 czerwca 2014

Essie chaber look na letni czas

Hej,
Wyjątkowy piątkowy dzień, już weekend czuć nosem. Mój nos natomiast czuję kwitnące zboże, dokładnie żyto. Zmora jak co rok... jedno co jest fajne, kwitnące kwiaty w nim- czyli chabry i maki.
Więc i mnie naszło na chabrowy mani, dokładnie Essie w roli głównej i trochę kropek :)
Lakier ten początkowo nie przypadł mi do gustu, jak to u mnie bywa z niebieskim. Jednak, że kobieta zamienną jest, nadszedł czas i odkopałam go spod innych butelek i ...
 Od razu skojarzył mi się z tymi dzikimi kwiatami o intensywnej barwie. 
Już nawet jestem z niego zadowolona. 
Jakiś czas temu nie rozumiałam fenomenu tych lakierów, dla mnie były jak każde inne... 
Chyba zaczynam zmieniać zdanie. 


Intensywny, mocny, przyciągający wzrok kolor, to jest to.
Miała być szalona stylizacja, szkoda było mi psuć uroku tego koloru. 
Oceńcie sami, czy wersja minimalistyczna pasuję.



ESSIE butler please 241

 kwadratowabutelka o pojemności 13,5 ml, emalie łatwo i szybko się aplikuję za pomocą dość szerokiego pędzelka. Jedna aplikacja i kolor na płytce jest idealny. Dobrze kryję, bez smug i innych nie chcianych dziwactw.
Niestety z bólem serca musiałam obciąć paznokcie, mam nadzieje że szybko odrosną. 
Nie prezentują się już tak okazale, jednak i krótkie swój urok mają. nie ma co się rozczulać.





Do kropek użyłam pastelowo-błękitnego Amazing Wibo 3 emalii oraz intensywniejszego lakieru Safarii Quiz Cosmetics, numer niestety się starł. 




Jak oceniacie efekt końcowy? Jest ok, czy przedobrzyłam z tymi kropkami? :D 


Nie przedłużając dłużej, miłego weekendu życzę-pełnego słońca!

Pozdrawiam



17 komentarzy:

  1. piękny kolor !! :) Takiego brakuje w mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie również kolor jest przepiękny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam pecha! :) Będą jeszcze inne rozdania, obiecuję :*.
      A szczęście na egzaminach jest zawsze potrzebne :D.

      Usuń
    2. :) Egzamin najważniejszy :)

      Usuń
  3. Mam tego essiaka i bardzo go lubię. Świetny kolor, prezentuje się rewelacyjne (zwłaszcza na stopach ;0 ).

    OdpowiedzUsuń
  4. jest piękny! jak Ci gdzieś zginie to znaczy, że myślami Ci go zwinęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładniutki kolorek ;) Takiego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie potrafię się jakoś przekonać do niebieskich lakierów, u Ciebie prezentuje się super i te cudne kropeczki:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama nie uwielbiam koloru niebieskiego jednak czasem się skusze i się podoba mi się efekt :) Ten jest wyjątkowy, mam jeszcze kilka innych perełek niebieskim.

      Usuń
  7. fajne kropeczki! ostatnio u mnie często goszczą na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również, szybkie, łatwe i urokliwe :)

      Usuń
  8. Kocham taki chabrowy kolor! nie ma nic piękniejszego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...