piątek, 20 czerwca 2014

Deszczowa piosenka... Golden Rose 47

Dzień Dobry kochani,
długi weekend, a pogoda fatalna. 
U mnie pada, szaro i zimno, a za chwilę słońce i piękna pogoda.  Ja nie wyspana, zmęczona i z bólem zęba, dokuczał mi już w nocy ;(


  
Dziś deszczowa piosenka czyli... moja interpretacja piątku, który wydawał by się poniedziałkiem. 
Aura za oknem nie nastraja pozytywnie, trzeba pomóc sobie samemu... muzyka, relaks i malowanie paznokci...
Człowiek od razu czuje się lepiej. 


W roli głównej GOLDEN ROSE, jak to ostatnio bywa jakiś szal mnie opętał, muszę wybrać się do tego sklepiku, bo ceny tam mają super, a tyle kolorów jeszcze nie mam :D 
Nawet przyjaciółka sobie zażyczyła, bo w mieście w hurtowni seria COLOR EXPERT kosztuje ponad 8 złotych, a ja zapłaciłam 4,50!!! Inne również w atrakcyjnych cenach, wiec po co przepłacać. 
Spotkałam ta również bardzo miła, kompetentną ekspedientkę, chyba też jakaś maniaczka lakierowa, bo wiedziała o co mi chodzi i co chcę. Usłyszała, że z inna nie mogę dojść do porozumienia, wiec wkroczyła do akcji, chwila spędzona w sklepie okazała się bardzo długa, bo temat się rozwinął :D

Tak wybierałam kolory, że zamiast wziąć fiolet, kupiłam niebieski... na dzisiejszy dzień idealny.
Jak wiecie kolor niebieski moim ulubieńcem nie jest, jednak często się u mnie pojawia, sama nie wiem dlaczego.
Akurat ten odcień okazuje się trendem- must have sezonu letniego 2014. znajdziemy go od stylizacji ubraniowych po paznokciowe, wiec w sumie się cieszę, że go wzięłam pomyłkowo.

Przejdźmy do koloru, bo opowiadam a nie wiadomo o co chodzi...
oto on...

GOLDEN ROSE COLOR EXPERT 47!
Szkoda, że owa kolekcja nie posiada nazw, ja nazywam ten odcień:
 ANIELSKIM BŁĘKITEM :)

Solóweczka

 Tutaj jeszcze świeciło słońce.

Co powiem o tym lakierze? 

Wiadomo, że lubię tą serię za fajne, pastelowe odcienie, dobrą jakość za małe pieniądze.

COLOR EXPERT 47
Poręczna butelka o pojemności 10,2 ml, z emalią która dość szybko schnie, bez problemowa aplikacja, średniej szerokości pędzelek ( chociaż niektórzy powiedzą, że szeroki), maluję się bez smug, dwie warstwy i mamy idealny kolor.
Cena: 4,70

To moja interpretacja, warjacja  dnia( tutaj słońca już nie było)






Oby jutro słoneczko gościło na niebie



W domu, niestety deszcz mi przeszkodził



Ten niebieski chyba będzie jednym z moich faworytów, bardzo ładnie się prezentuję na płytce. 
Wam jak się podoba? Może już go posiadacie w swojej kolekcji?

Miłego wieczoru! 


14 komentarzy:

  1. Dla mnie super poproszę też ten niebieski. Jestem nim oczarowana :D Wcale nie anonimowa Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne "malunki" :) ładny niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier jest świetny!
    Zdobienie genialne :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię niebieskości na paznokciach, ale ten zimny niebieski mi się strasznie podoba:) I jakie wzorki cudne - masz talent!

    pozdrawiam i by ból szybko minął życzę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie malunki ;) Mam ten kolorek , jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pazurki idealne do tej naszej pogody :)
    piękny ten niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest cudny a malunki na pazurkach sa jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że sie Wam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze te rysuneczki na pazurkach ! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomniałaś mi tym postem, że u mnie też jest stoisko, baaa nawet cały sklepik z Golden Rose. Chyba się wybiorę po wypłacie:]

    OdpowiedzUsuń
  11. i love color expert line , good quality and beautiful color ! again nice hand made nail art !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...