czwartek, 5 czerwca 2014

Denko-Dno Maja

Cześć wszystkim.

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze, jutro będzie miesiąc na "nowym", a Was przybywa, bardzo mnie to cieszy. 
  Wczorajszy dzień jakiś nieudany- musiała z bólem serca obciąć paznokcie :( ,
 spadł z szafki telewizor( oczywiście nie sam) i wszystko jest zielono-fioletowe... same Shrek'i :D 

Nauka  mi nie idzie, po niedzieli mam egzamin, im więcej nauki tym mniej wiem, więcej błędów popełniam.

   Dziś coś na oderwanie czyli:
 !!DENKO MAJA!! 

Trochę się nazbierało, nie wiem czy miałabym chęci do zbierania pustych opakowań, jednak znajoma prosiła o pomoc, wiec zbieram. W ich szkole trwa akcja zbierania pustych opakowań na cel charytatywny. Trzeba pomóc... więc zbieram nakrętki i opakowania.

Jak co miesiąc u mnie dużo pustych butelek od żeli pod prysznic, to u nas idzie prawię jak woda... chłopaki uwielbiają wlewać wszystko do wanny. 
W końcu  zużyte zostały avonowe zapasy, sami zobaczycie... no, dobra prawie ;) Na dzień dzieisjszy ograniczam ich nabywanie czas na coś nowego bądź dawno nie kupowanego.

Przejdę może do meritum, to co udało się mi uzbierać:



Tak sie prezentuje w całości, dużo żeli, trochę skrobaków, szampon, zapachy, były jeszcze dwie tubki pasty do zębów i płatków kosmetycznych.

  

Co kupie, a czego nie? 
Pozwolę sobię oznaczyć odpowiednimi kolorami moje 'chcieje; i nie 
 
Na czerwona NIE KUPIĘ
Na niebiesko MOŻE KUPIĘ
Na zielono KUPIĘ


Żeliki od lewej:

AVON  naturals SWEET PLUM&VANILLE w tym żelu podoba mi się zapach i kremowa, gładka konsystencja. 

AVON naturals JUICY WATERMELON  taki kiepski, zapach słaby, z wydajnością również, nie podoba mi się. Lekko zapach przypomina arbuza ale to nie to. miałam jeszcze mgiełke, dostała ją znajoma. 

BEBEAUTY CREME VITAMIN TOUCH  ta seria żeli jest chyba najbardziej lubiana, gęsty, wydajny i pięknie pachnie, a ten fioletowy najczęściej kupuję oczywiście Biedronka.

AVON NATURALS KIDS  ten żel dla dzieci ma super zapach, sama chętnie go używałam. Kupiłabym ponownie ale go po prosostu już nie ma.

AVON naturals WIVID VIOLET&LYCHEE ma ciekawy zapach, nic po za.
AVON naturals BLUSHING CHERRY BLOSSOM  nie podoba mi się.

ORIFLAME nature secrets MINT&RASPBERRY uwielbiam ten peeling od X czasu i bardzo polecam, na lato idealny, super pachnie i pobudza.


 

DEZODORANT AVON FEMME  nie zachwycił mnie ani trochę. Bez szału.

KULKI LITTLE BLACK DRESS, męska PRO INTENSE, ONDUTY *48 light bloom ta ostania jest dobrym ba nawet bardzo dobrym antyperspirantem, radzi sobie b.dobrze. Pozostałe średnie.

AVON PLANET SPA BALI BOTANICA ten lekki skrobak bardzo lubię, za zapach, konsystencję, może bardziej jako żel do codziennej pielęgnacji bo drobinki peelingujące są maleńkie, nawilża, zmiękcza skórę. Uwielbiam, a sam zapach obłędny. Cena standardowa trochę może przerazić ok. 30 zł, jednak w promocji za 9,99 dlaczego nie :)

Próbka zapachu YVES ROCHER FLOWER PARTY spodobal mi się ten zapach, na lato idealny. Jak spotkam kupię.



ELSEVE CEMENT-CERAMID  szampon odbudowujący, bardzo przypadł mi do gustu i podbudował moje zniszczone włosy. Kupię na pewno.

AVON FOOT WORKS peeling do stóp z solą morską, oryginalny zapach, bardzo dobrze się nim złuszcza martwy naskórek na stopach, a po skóra jest gładka. 

GREEN PHARMACY żel do mycia twarzy, przyjemniaczek jakich mało, po kilku użyciach super...źniej przesuszył mi skórę twarzy, męczyłam go od grudnia :D nigdy więcej!!!


  
Podsumowując z całego grona produktów te cztery kupię na pewno ponownie.


Tak wygląda moje denko.
Znacie któreś z tych produktów? 


Miłego słonecznego Dnia Wam życzę, a wszystko wskazuje że taki będzie. Trzeba łapać promienie słońca :)


AVON ultra SEXY zapach słodki, dość ciekawy, możę się jeszcze kiedyś skuszę.

8 komentarzy:

  1. Bardzo duże denko! Widzę, że sporo zużyć z Avonu :). Ja raczej nie mam kosmetyków z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, trochę się w to bawię i zawsze coś nowego zamawiam, ale teraz czas zaprzestać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne denko :)


    Nominowałam cię do Liebster Award! http://beperfectalways2.blogspot.com/2014/06/liebster-award.html życzę miłej zabawy )

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tego ;) ja nie przepadam za kosmetykami z Avonu,nigdy nie byłam zadowolona, teraz dopiero mam dwa lakiery i zobaczymy jak to z nimi będzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo sporo Ci się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow duże denko!
    Zapach ultra Sexy mi się podoba :) właśnie kończę buteleczkę

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję tak dużego denka! ;) ja ultra sexy tez kilka dni temu wykończyłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, za każdy komentarz, który powoduję uśmiech na mojej twarzy :)

Oświadczam , że wszystkie zdjęcia, recenzje i prace wykorzystane na tym blogu są mojego autorstwa i są moją prywatną własnością. Kopiowanie , przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich .

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...